Dolly quilt 2 zoveelste update

2010 06 aug_1016 Alle blokjes zitten nu aan elkaar. Nu het leukste klusje: STRIJKEN, bah.

Dan kan de rand erom heen.

De komende periode heb ik het erg druk op mijn werk. De certificering komt er aan en als kwaliteitsfunctionaris heb ik daar een grote rol in. Dit houdt ook in dat ik waarschijnlijk moet overwerken.
Ik zal blij zijn als het 3 september is, dan hebben we alles (hopelijk) achter de rug. En afhankelijk van de uitslag plan ik dan nog een heerlijk weekje vrij. Dus het is nog even buffelen. 

9 thoughts on “Dolly quilt 2 zoveelste update

  1. Eigenlijk een achterlijke tijd van certificeren, zo rond de zomervakantie zeg! Waarom is dat niet in november ofzo? Maar veel succes en hou nog even vol, ik zal aan je denken.

    groetjes,

    Marjolein

  2. El, wat een leuk quiltje is het geworden zo.
    Heel veel sterkte op je werk, doe met je mee hoor, deze week zijn er 4 collega’s tegelijk weg en en maar 1 dokter.Zijn er dus 6 dokters over. Dus ik ben ook elke dag te vinden op mijn werk. Dat heb je als ze verkeerd plannen en ik dit na mijn vakantie te horen kreeg. Was heerlijk beginnen, grrrr.
    Dus we slaan ons er samen doorheen, hoor. We laten ons niet kisten.

Geef een reactie

