Wie heeft dit gedaan?

Complot-2 Vanmorgen vond ik dit op de grond. Er staan kattentandjes in.

Maar ja, wie van de drie heeft het gedaan? Complot-4
Complot-3 Complot-1 Ze kijken alle drie onschuldig. Of hebben ze het met drietjes samen geprobeerd open te krijgen? Een complot? Zal ik gebitsafdrukken maken? Of kijk ik nu teveel CSI? Ik zal er nooit achter komen.

Het is mijn laatste dag van de vakantie. Morgen weer werken en het is ook nog wel de week van vijf dagen, zucht. En heb ik alles gedaan in mijn vakantie wat ik wilde doen? Nee natuurlijk niet. In het najaar nog maar lekker een weekje plannen.

12 thoughts on “Wie heeft dit gedaan?

  1. Hoi….misschien voortaan de brokjes in een royal canin bus doen…. maar ja ze zijn ook zooo lekker.
    Gelukkig is het niet meer zo warm als je weer aan het werk moet!
    groetjes, Jasmijn

  2. Volgens mij hebben ze het met zijn driexc3xabn gedaan, ze kijken alledrie even schuldig!
    Jammer dat je vakantie weer voorbij is, werk ze morgen!
    Groetjes Margreet

  3. Alledrie joh: 1 op de uitkijk, 1 die de zak vasthield en tja nummer 3 is die met de grootste tandjes! Zie je het voor je hihi? Lachen joh! Hopelijk is er niet te veel voor je blijven liggen! Groeten, Danixc3xablle

  4. leuk verhaal, tja, ik zou csi inschakelen of misschien zelfs ncis, als er water en dus vis mee gemoeid is…..
    hoe was je eerste werkdag? Ik mag morgen ook weer, na drie weken, en ik had nog wel wat dingen die ik wilde doen….. zoonlief kwam vanmorgen met de vraag of ik een spijkerjack kan maken….haha, heerlijk op mijn laatste vakantiedag.

  5. Wat een schitterend gezicht die onschuldige smoeltjes. Hier loopt er ook zo een die van de kat geen kwaad weet hihihihi. Tja vakanties gaan veel te snel voorbij. Maanden kijk je er naar uit en voor je het weet moet je weer een jaar werken. Sterkte ermee. Gelukkig regent het dus wat het weer betreft heb je wel de mooie weken gehad.

  6. Wat een mooi verhaal Elly, dat zou hier ook hebben kunnen gebeuren, erg toch dat ze zelfs niet van je pakjes af kunnen blijven (lol)

    groetjes, Jeannet

Geef een reactie

