Tail Feathers update

2010 18 jul_0935 Ik was steeds niet verder gegaan met de Tail Feathers daar ik de applicatie moest voorbereiden. Natuurlijk had ik ook verder kunnen gaan met de kleine stukjes aan elkaar zetten, maar dat is er van de week ook niet erg van gekomen. Maar nu zit de applicatie erop gestreken van het vierde blok en het vijfde blok. De stitcherie erop getekend. Dus ik kan nu de applicatie vast gaan zetten. Ik moet nog kijken hoe ik de kleine rondjes vast ga zetten. Het was al een gepriegel om die kleine rondjes erop te plakken met vlieseline.

Dinsdag ga ik eindelijk een bezoek brengen aan Karen van  Aztec Rose Crea. Het wordt nu toch echt wel tijd dat ik haar winkel ga bekijken. Ik ga met de trein. Nu hopen dat ik daar ook aankom en niet in Maastricht of Groningen beland.  

7 thoughts on “Tail Feathers update

  1. Wat leuk, ga jij naar Zwijndrecht. Aztec staat ook bij mij op de planning. Ik wilde ook morgen gaan, tussen twee afspraken thuis door. Ik wilde eigneljk manlief laten rijden, maar zoals het er nu uitziet, mag ik het mooi alleen of mijn dochterlief gaan proberen…. Wie weet kom ik je nog wel tegen…. zou ik wel leuk vinden. Een gezicht in het echt bij je weblog.

  2. Je Tail Feather wordt prachtig hoor, je schiet toch al lekker op, net als die van je vorige logje.
    Hoe was het gister in Zwijndrecht? Had je het niet vreselijk warm?

Geef een reactie

