Dolly Quilt 2

Dolly Quilt 2 update-1 Vanmiddag verder alles gesneden van de Dolly Quilt 2. En toen de blokjes gaan uitleggen. Natuurlijk wilde Bobby er weer bij zijn. Dus ik ben verplicht alles meteen vast te spelden. Tot zover alles vast gespeld, ben ik toch ergens de fout ingegaan, kan ik het merendeel weer loshalen. Ben er nu maar mee gestopt. Morgen maar kijken of ik het op een andere manier kan gaan doen.

Ik hoorde net allemaal onrustige vogels in de bomen. Ga ik op mijn balkon kijken, vliegen ze net allemaal omhoog, ik geloof dat het er wel honderd waren, als het er niet meer waren. Tja voor een fototoestel was ik te laat. Ik denk dat het spreeuwen waren. Het deed wel denken aan de Birds van Alfred Hitchcock.

8 thoughts on “Dolly Quilt 2

  1. Gewoon op je gemak nog een keer uitleggen, geen haast maken hoor. Dat waren vast spreeuwen. Dat vind ik altijd zo’n super gezicht als ze allemaal tegelijk opvliegen, duiken, weer neerstrijken. Een woner.

  2. Dat is geloof ik een echte puzzel! Ben benieuwd joh. Ja, de Birds, geen idee meer hoe jong ik was toen ik die film zag, die kraaien en meeuwen met die loerende blik, ik heb er nachten niet van geslapen hihi!! Idd wanneer je veel vogels bij elkaar zit, gaan de gedachten toch weer naar die film!! Mooie dag verder, groeten, Danixc3xablle

  3. hoi elly, leuk dat je altijd zo meeleeft met me. Ja zonde he van dat boek, maar ik koop nog geen nieuwe hoor, zal je zien komt het toch weer ergens terecht. Ik moet nog wat familie navragen waar ik geweest ben. Hier is het iedere dag warm en soms baal ik daar ook wel eens van, maar ben het wel gewend. Ga gauw een paar foto’s van mijn japanse blokken maken. Die zijn erg leuk aan het worden.

    hartelijke groet
    edith

  4. Wat een uit gezoek zoe, met die kleine blokjes. Hopenlijk late die vogeltjes niet teveel vliegen, anders zijn je ramen een rommeltje geworden. Hier hebben we vaak mensen die meeuwen eten geven en die kunnen ook flinke flatsen op de ramen geven.

  5. Wat een leuk quiltje gaat dit ook worden, is dat er een van Merel!
    Heerlijk he die schrijfster Mave, ik heb al haar boeken,
    Geniet en lees ze.
    Groetjes Joke
    Ps voetje nog steeds slecht grrrrrrrrrr

Geef een reactie

