Lezen

Maeve Binchy- Hart & ziel Ben niet erg actief met quilten. Waarom, omdat dit boek mij in de greep heeft.

Net boodschappen gedaan, ga snel koffie zetten en dan lekker op het balkon zitten. Katten om mij heen en het boek in mijn handen.

Heerlijk. O ja en net een haring gehaald, dus die heb ik straks lekker op brood. En dan zit Myra zeker bij me, zij is de enige die echt haring lust. Bobby wil maar een pieterpeuterig stukje en Belle moet er niets van weten.

Ik moet voor het quilten nogal wat voorbereidend werk doen en het is te warm in mijn kamer en op het balkon staat te veel wind. Straks waaien al mijn lapjes weg en dat kan natuurlijk niet.

fijne dag, ik ga verder met mijn vakantie vieren.

5 thoughts on “Lezen

  1. O ja, zalige boeken van deze schrijfster, en voor lapjes is het veel te warm, alles plakt aan je handen vast!
    Fijne vakantie, Margreet

  2. Hallo Elly hier is het ook erg warm en het is dat er blokjes klaarliggen om te pakken anders zou er ook niet veel uit mn handen komen.En lezen is ook erg leuk vooral als je een mooi boek hebt.Geniet maar lekker van je vakantie.Groetjes Nelleke

Geef een reactie

