Zoekplaatje

 2010 10 jul_0924   Dit is Belle haar favoriete plekje, achter deze bloempot. Soms zie ik haar echt niet, het is dat ik weet dat ze daar zit of ligt. Het liefst heeft ze haar kopje in de bloemen liggen. Even op de foto klikken om haar te vinden. Het is dat ze haar oog open heeft anders zie je haar amper. En rechtsonder zie je natuurlijk haar achterpoot en staart.

 Buiten op het balkon is het een stuk koeler geworden, heerlijk. Maar binnen geeft de thermometer nog steeds 27,5 graden in de slaapkamer en 29 graden in de huiskamer aan. Alles staat tegen elkaar open, maar het waait niet echt door.

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor het aanmeten van een steunkous, binnen een kwartier stond ik alweer buiten. Ik was ruimschoots thuis toen de buien vielen. En dan is het heerlijk vertoeven op het balkon met een goed boek. Ik wil zo min mogelijk binnen zitten, ik heb last van warmtebulten die jeuken als een gek en dan is het buiten prettiger. Quilten lukt even niet, morgen een betere dag.

10 thoughts on “Zoekplaatje

  1. Een superfoto! Als ik niet geklikt had, had ik Belle echt niet gevonden.
    Binnen is het inderdaad nog erg warm, maar dan hou ik mezelf maar voor dat er ook weer dagen komen dat ik het maar niet warm kan krijgen!Geniet van je boek en prettige avond.

  2. Hallo Elly,ook ik vind de foto heel erg mooi en moest hem ook aanklikken om Belle te zien.Wat laat je super leuke lapjes zien een blogje hieronder.Ben ook blij dat het niet meer zo warm word van de week.Verder hoop ik dat je van de week betere dagen krijgt wat je been betreft.groetjes en geniet van je prachtige poezen of moet ik katten zeggen.Nelleke

  3. Gekke katten toch. Kan nu gelukkig weer een reactie achter laten, gisteren lukte dat niet.
    Heb je nu al vakantie?? Gelukkig is het wat koeler. Al is het in huis nog wel warm. Heb alles tegen elkaar open gezet. Maar het waait niet zo hard.

  4. hahaha, ze heeft zo net een schutkleur joh! Echt een zoekplaatje hihi! Vandaag al wel een steekje kunnen doen? Alhoewel een goed boek ook nooit weg is! Mooie dag verder, liefs, Danixc3xa9lle

  5. Ik ben inderdaad nog in mijn boek bezig. Die houdt me wel in de greep.
    Helaas wordt er morgen weer warm weer verwacht.
    Ach ik probeer mij iedere dag te vermaken in mijn vakantie

  6. Ik zag haar ook niet liggen joh, het is wat met die bontjassen van die beesten, hier is het voor beest ook een hee toer om zich koel te houden, soms vind ik hem zomaar in de zon! dan vraag je je toch af.

    groetjes, jeannet

  7. Dat is echt een zoekplaatje. Ik moest de foto vergroten om Belle te vinden. Vandaag is het weer warm hxc3xa8, benauwd. Je hebt in ieder geval lekker vakantie, dus je kan wat rustiger aan doen. Dagdag.

Geef een reactie

