Gisteren

2010 11 jul_0913 Met die hitte komt er echt niets uit mijn handen. Gisteren bee bij Birdblocks, dan doe ik tenminste nog iets. Niet echt veel hoor, want dit is het resultaat, een paar vierkantjes van de Tail Feathers aan elkaar gezet en ik heb er nog heel veel te gaan.

2010 11 jul_0912 's Middags de tweede workshop van de Dolly Quilt: Little Charlotte. Ik heb toch aardig wat zitten snijden hiervoor. Van de week kan ik hier heerlijk verder aan bezig omdat ik vakantie heb, moet het alleen niet zo heet zijn.

Tja en dan nog wat aankopen:2010 11 jul_0914 Kijk eens wat een prachtig panel. De inspectie was dit keer door Myra, ze ging er daarna heerlijk op liggen, dus het is goedgekeurd.  2010 11 jul_0917

Deze lapjes horen er ook bij. Dus weer een aanvulling van mijn kattenlapjes.

2010 11 jul_0918  En ik ben ook nog naar Den Haan en Wagenmakers geweest en heb een lapje gekocht als achtergrond bij mijn hexjes (moet er nog mee starten), helaas zie je op de foto de bewerking niet in de stof. En dit mooie roze lapje. En dit prachtige boekje over winkels in Amsterdam.

Vandaag maar weer de hitte zien te trotseren.

Iedereen sterkte met de warmte

Liefs Elly
 

   

11 thoughts on “Gisteren

  1. @ Yvonne, ik wist dat je zo zo reageren.
    @ Annelies, doordat jij aandacht had besteed op je weblog over dit boekje was ik erop geattendeerd.
    @ Mascha, smaak hebben ze zeker
    @ Petra, voorlopig heb ik ze alleen voor de heb.

  2. Ja het is logisch dat het goedgekeurd is door Myra, deze katten doen niets, daar hoeft ze geen plekje voor af te staan :-).

  3. Eerst wens ik je een hele fijne vakantie en wat minder warm weer. Mooie stofjes heb je gekocht en een leuke dag gehad. Wat wil een mens nog meer.

  4. leuke kattenpanel. Ik ben geen specifiek kattenmens, maar ik vind deze wel erg gezellig. Ook de lapjes erbij en de kleurtjes ervan.

Geef een reactie

