Update Tail Feathers

Toch nog een blokje van de Tail Feathers gemaakt. De stitcherie had ik het weekend al af.

Tail Feathers 4a-1 Het plaatje staat er niet helemaal op omdat het niet op mijn scanner past. En de scanner gaat even makkelijker dan het fototoestel.

Wat was het warm vandaag. Ik hoop dat het van korte duur is, want dit trek ik niet langer. Ik zit nog steeds met dat stomme verband om mijn been. En dat zit echt bloedheet. Met dit warme weer gaat al alles opzetten, en door het verband wordt het tegenhouden en dat voel ik grrrrrr.

Wat was het spannend vanmiddag. Ik en voetbal kijken dat gaat gewoon niet samen, ik ben daar veel te nerveus voor. Hoor ik buiten rumoer, snel over zetten om te kijken. En dan zie ik de klok en word ik nog nerveuzer. Toen het einde inzicht was hoorde ik iedereen op straat met die toeters, vuurwerk, juichen en toeterende auto's die voorbij kwamen. Dus nu op naar de halve finale. Alleen daarna mogen ze die toeters ergens ver weg stoppen, wat een rot dingen.

Iedereen een heel fijn weekend.

Liefs Elly

6 thoughts on “Update Tail Feathers

  1. Mooi! Wat past het stofje goed bij het borduurtje.
    Geen pretje, bij dit weer een verband om je been. Ik hoop voor je dat het elke dag beter gaat.
    Ik kijk nooit voetbal. Ik hoor aan de reacties van de overbuurjongen wel of Nederland won en dan kijk ik op internet even naar de uitslag.
    Fijn weekend!

  2. De Tail Feathers wordt erg mooi. Tedere sticheries met nog meer tedere stofjes.
    Ook ik kan heel slecht tegen deze hitte. Ik heb al twee dagen hoofdpijn afgewisseld door lichte migraine. Binnen blijven dus, liefst met een ventilator midden voor me voor verkoeling. Hopenlijk is het na vanavond minder warm. Sterkte met het weer.

  3. Mooie stitcherie heb je weer gemaakt. Ik had gehoopt op minder warm weer vandaag. Maar binnen en buiten is het nu nog warmer. Geen handwerk vandaag, alles blijft aan mijn handen plakken.

  4. Wat vervelend dat je been nog steeds in het verband zit en dan met dit warme weer. ik heb echt te doen met je. mooi blok heb je er weer bij.
    Groetjes Mascha

  5. Je tail feathers is weer mooi geworden vind het nog steeds een prachtige quilt. Dat je last hebt van de warmte met je been kan ik me heel goed voorstellen ik hoop dan ook voor je dat het gauw beter gaat en het verband eraf mag.

Geef een reactie

