Afbeelding tonen in een zijkolom

Helaas gaat dit dus niet meer lukken. Ik ben verder gaan struinen in de helpdesk en daar staat heel duidelijk bij afbeeldingen tonen in een zijkolom:

Account niveau: Deze optie is beschikbaar vanaf een betaald abonnement

Dus als je  een betaald abonnement gaat dit weer lukken, eerder niet.

Over anderhalve week heb ik vakantie en dan ga ik me daar maar eens in verdiepen.

Had ik nu de linken maar geplaatst voor de upgrading. Maar ja je wist niet wanneer je aan de beurt was grrrrr.

Verder ben ik blij met de upgrade hoor, voor mij werken de meeste functies prettiger.

groetjes Elly

Even een update: kreeg net bericht van het weblog team dat ze er iets aan gaan doen!

6 thoughts on “Afbeelding tonen in een zijkolom

  1. Bij mij werkt weblog nog steeds niet, ik zag dat het bij anderen wel in orde is. Nou ja, ik wacht wel af.
    Een betaald abonnement is niet zo verschrikkelijk duur hoor, valt wel mee.

Geef een reactie

