Improviseren

2010 27 jun_0882 Met dit mooie weer ga ik niet binnen zitten. Maar ja ik moet wel op 10 juli mijn top af hebben van de Dolly Quilt. Tenminste, ik moet natuurlijk niks. Maar het zou wel leuk zijn. Dus op het balkon heb ik de lapjes uit mijn eigen voorraad op maat gesneden. En mijn ontwerpmuur aan een plantenbak opgehangen.

2010 27 jun_0883 Naast me de map van Clover om mijn stof te snijden. Nu kijken wanneer ik het aan elkaar ga naaien. Binnen is het me te warm  en buiten op het balkon kan ik geen naaimachine kwijt. En ik wil het niet met de hand gaan doen. Ik heb al genoeg projecten liggen die ik op de hand doe.

Ook dit weekend heerlijk bezig geweest met de Tail Feathers, schiet voor geen meter op, maar dat maakt niet uit. Het ligt in ieder geval niet stil.

Het zal er deze week ook niet veel van komen, ik moet de hele week werken. Nog twee weken en dan twee weken vakantie. Is het al zover?

5 thoughts on “Improviseren

  1. Lekker om buiten te kunnen handwerken. Daar ben ik ook meestal te vinden. Daarom dus weinig reacties van mij. De BOM die je gaat doen vind ik erg leuk. En ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat.

Geef een reactie

