My garden

 Ik ga toch mee doen aan het project van Lynette Anderson: de BOM My gardenImstitching .

Het is de bedoeling dat dit plaatje in mijn zijbalk komt, maar het lukt me voor geen meter. Ik kom iedere keer op een pagina die aangeeft dat dit alleen mogelijk is voor betaalde abonnees. En dat ben ik (nog) niet.

Vandaag ontving ik een pakketje met de stof en het eerste patroontje met knoop van The Log Cabin Stofpakket

Patroon en knoop 1 Er stonden zulke goede foto's op het bericht van Jacqueline dat ik die heb gebruikt.

Ik was geattendeerd op deze bom door haar

Weblog van The Log Cabin  

Ik heb wel even zitten twijfelen of ik het zou doen, maar kon toch de verleiding niet weerstaan. Het zijn ook totaal andere stofjes dan ik zelf zou kiezen en dat is ook weer een uitdaging.

Ik moet alleen de DMC garen nog uitzoeken. Ik heb wel veel liggen, maar zal ook nog wel wat moeten bestellen. Ach over twee weken heb ik twee weken de tijd om het uit te zoeken.

En dan even een update over mijn been. De huisarts was gisteren helemaal niet tevreden. De stekende pijn mag dan wel weg zijn, maar de ontsteking zit er nog. En hij hoefde er maar naar te wijzen en ik zat tegen het plafond. Dus ik moet nog zeker twee weken doorgaan met de compressietherapie. Dan moet ik weer terug naar de huisarts. Ik heb wel afgesproken dat ik het zelf ga verbinden. Hoe goed de assistentes ook proberen om hun best te doen, het verband zakt iedere keer af. En ooit heb ik het zelf geleerd (jaren en jaren geleden). Tussendoor moest ik het nu ook steeds opnieuw verbinden. Dus ik ga het nu zelf doen. Bovendien kost het me veel te veel tijd iedere keer naar de huisartsenpraktijk toe te gaan. Het werk gaat tenslotte ook gewoon door. Volgende week een afspraak maken in het ziekenhuis voor een aanmeten van een steunkous, grrrr. En wat staat er op de aanvraag: status na Erysipelas (oftewel wondroos), dus toch.

Ze zeggen dat het superwarm wordt, daar ben ik nu dus helemaal niet blij mee.

Maar ik wil toch iedereen een heel fijn weekend toewensen.

 

Liefs Elly

9 thoughts on “My garden

  1. Hxc3xa9, wat leuk Elly, laat ik mij nou ook hebben laten verleiden hihihi!!! Wie weet komt mijn flopje morgen in de bus! Getsie, wat vervelend van je been, wondroos, verdikke, maar als pleeg weet je daar alles van! Idd een mooi weekend! Groeten, Danixc3xablle

  2. Wat een mooi nieuw project. Goed dat je er toch aan mee gaat doen. Hij wordt prachtig. Ook sterkte met je been, jammer dat het nog steeds niet beter gaat.

  3. Ook ik ben zwaar in verleiding om mee te doen. Door jouw verhaaltje zelfs nog meer. Toch nog even denken.

    Sterkte met je been. Vervelend dat het niet beter gaat. Pijn is nooit leuk.

  4. Hoop dat je been snel beter wordt Elly, klinkt niet zo fijn eigenlijk… En wat een super projectje, ga eens even kijken of ik me ook laat verleiden. Groeten, Marixc3xabtte

  5. Leuk dat je ook om bent. Het is wel zo leuk!
    Prachtige stofjes laat je weer zien. Super!!
    Sterkte met je been, weet wat het is heb het ook jaren geleden een keer gehad. Is echt niet leuk. Groetjes, Erna

Geef een reactie

