Aanvallen

Aanvallen Deze foto is al weer twee jaar oud. Die heb ik genomen bij mijn zus, toen ze net het kleine katje had. (het katje dat ik vorige keer maar niet op de foto kreeg).

Die kleine werd net wakker en die zwarte kwam even snuffelen, maar moest in die tussentijd ook gapen. Dit is echt een toevalstreffer, want het geeft een heel ander beeld.

Ik probeerde gisteren een foto te plaatsen in de zijbalken, maar het lukt voor geen meter. Op een gegeven moment kreeg ik zelfs een melding dat dit alleen kan bij de betaalde abonnementen.
Zal ik nu toch iets verkeerds gedaan hebben of is het inderdaad veranderd?

4 thoughts on “Aanvallen

  1. Ach, wat een leuke foto, echt een toevalstreffer. Je regenbooglapjes uit je vorige logje liggen mooi hoor Elly. Goed dat je het even zo laat liggen om er steeds even naar te kunnen kijken. Dat doe ik ook vaak.
    Volgens mij is het plaatsen van een foto in de zijbalk niet veranderd hoor. Soms ligt het alleen maar aan het ontbreken van xc3xa9xc3xa9n klein tekentje, of juist eentje te veel of verkeerd. Ik zit er ook af en toe mee te uttelen. Groetjes van mij.

  2. Hoihoi, ik hef ook wel eens een pootje naar mijn zusje of een broer……mensen denken dan dat ik wil meppen maar dit is gewoon een high-five!!
    Wat een mooie combinatie op het quiltje trouwens! Ik ga toch eens vragen of ik ook aan dit projekt mee kan doen.
    groetjes, Jasmijn

Geef een reactie

