Kleurenpalet

Kleurenpalet-1 Eindelijk mijn kleurenpalet op volgorde gelegd (met tussenposes omdat Bobby er toch weer bij kwam liggen). Ik denk dat dit het gaat worden. Nog een paar dagen laten rusten en dan nog een keer kijken. Vastnaaien gebeurt toch pas volgend weekend. 's Avonds pak ik niet zo snel de naaimachine, want dan kan ik niet makkelijk tv kijken (mijn andere verslaving).

Ik heb ook de kleuren van de regenboog aangeboden. Interessant onderwerp om te googlen.

Rood: Oranje; Geel; Blauw; Indigo; Violet

Indigo en Violet zitten bij mij in een rijtje.

Gisteren was het al weer drie jaar geleden dat mijn zus overleed. Ik voelde me de hele dag niet in mijn hum en 's avonds drong pas de datum tot mij door.

Straks naar paps in verband met vaderdag.

Allemaal een fijne zondag.

groetjes Elly

5 thoughts on “Kleurenpalet

Geef een reactie

