Dolly quilt en de kattenperikelen

Donderdagavond heb ik wat lapjes opgezocht voor de Dolly Quilt nr 1.

2010 18 jun_0872 Vrijdagavond dacht ik het een en ander te herschikken. Maar helaas was Bobby het er niet mee eens. Die dacht ook: je hebt de hele week gewerkt, nu is de aandacht voor mij. 

Ik heb nu drie kleuren op volgorde liggen. Hopelijk kan ik er vandaag mee verder.

2010 17 jun_0876 Myra liet mij van de week schrikken. Ze lag er echt zo bij dat ik goed moest kijken of ze wel ademhaalde. Ze is 15 jaar. Dus toch wel een dametje op leeftijd.

 Er zijn een aantal dingen die ik nu in mijn weblog moet gaan uitzoeken. Zo gaf ik diverse reageerders antwoord rechtstreeks vanuit mijn outlook. Dit kan dus niet meer. Ik ben er achter gekomen dat dit bericht niet aankomt. Misschien hebben wel meerdere hier last van. Mijn web-log een andere lay-out geven doe ik in mijn vakantie. Dan wil ik ook geen advertenties er meer op hebben. Dan moet alleen Web-log wel met een  leuke aanbieding komen. Maar dat is allemaal uitgesteld vanwege de update, die nog niet is afgerond.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

groetjes Elly

7 thoughts on “Dolly quilt en de kattenperikelen

  1. Ik heb geen weblog maar blogspot, maar als ik het begrijp moet het allemaal even wennen……
    Zal z’n tijd even moeten hebben denk ik.
    Maar uhhhhh, volgens mij is er niemand die op de reclame let hoor, Tenminste, ik let alleen maar op het logje en de foto’s, ik zie de reclame bij de webloggers niet eens.
    Jij ook een goed weekeind!!
    Ben trouwens benieuwd hoe je Dolly word..

  2. Wat jij had met Myra heb ik vaak met mijn kat Jacky. Ze is 16 jaar en bijna 10 maanden. Ze kan urenlang heel stil liggen slapen, maar als ze wakker is, dan xc3xads ze ook wakker, dan wil ze aandacht!
    Prettig weekend.

  3. Bij blogger zijn ze ook aan het rommelen met de layout, net als je alles onder comntrole hebt komen ze altijd weer met wat anders, ik laat het maar even zo totdat anderen het hebben uitgezocht…Wat leuk dat je ook aan Dollyquilts werkt, ze zijn volgens mij best “hot item”op het moment, ik zie overal projecten en clubs verrijzen.

    groetjes, jeannet

  4. Ja katten zijn soms niet handig maar ik zou ze echt niet willen missen.
    Leuke Dollyquilt die ik op vxc3xa9le plaatsen zie verschijnen.
    Ga nog niet te snel aan je blog-instellingen prutsen. Ik begreep dat er nog foutjes zitten in de nieuwe software en dat die er pas uitgehaald worden nadat iedereen over is.
    (ik gebruik geen Outlook maar kan nu ook niet meer altijd vanuit m’n mailprogramma reageren :-(((( )

  5. Hoihoi, hoe zouden mensen het vinden als wij kattenkinderen dit niet meer zouden doen?? Tuurlijk zijn wij sosm lastig maar altijd met goeie bedoelingen hoor! En als wij iets stouts doen is dat altijd omdat we teweinig aandacht krijgen hihi.
    Groetjes en een kattenpoot van Jasmijn

Geef een reactie

