Vervolg Tail Feathers

Hier zijn de drie blokken aan elkaar. Het is nu 109 cm breed. Op naar de volgende drie blokken.

2010 17 jun_0869_bewerkt-1

Als je op de foto klikt, dan zie je de foto volledig.

Vanochtend weer naar de huisarts geweest. Helaas moet ik nog doorgaan met de compressietherapie. Maandag weer terug. Ik mocht vanochtend wel voor dat ik er heen ging het verband eraf halen, zodat ik kon douchen en mijn been even flink kon krabben, uh invetten. Eerst heerlijk met Calendulan ingesmeerd. Ik word echt gek van de jeuk. Het weekend wordt niet zulk mooi weer verwacht en daar ben ik toch wel een beetje blij om. Dat warme zonnetje op mijn been gaat wel erg broeien.

Morgen zou ik thuis werken, maar ze gaan in de woning boven me in de vloeren hakken. Tja, dan is de keus snel gemaakt, toch maar naar mijn werk. Ik zal blij zijn als het morgen 17.00 uur is. WEEKEND

8 thoughts on “Vervolg Tail Feathers

  1. Hallo Elly toch een heel mooi rijtje met blokken heb je nu af.Zal wel lekker geweest zijn om je been eens goed in te smeren ik hoop dat het gauw de goede kant op zal gaan.groetjes Nelleke

  2. Je Tail Feathers wordt erg mooi. Leuk om zo’n rij aan elkaar te zien zitten. In ieder geval lekker gedoucht en je ben ingesmeerd. Op naar het weekeinde.

  3. Oh Elly wat wordt hij leuk. Je schiet er toch wel lekker mee op.
    Ik ben helemaal wxc3xa8g van dat theepotje van Cardew Designs. Wat een snoep!! Ook echt iets voor mij.
    Ik hoop dat je been snel geneest en dat je heerlijk zal genieten van je weekend. Groetjes.

  4. Elly, dit komt er al heel mooi uit te zien.
    Ennuh , jij bent er vroeg bij vandaag !
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Het is zo leuk om iets op te pimpen, dat geeft echt een voldaan gevoel.
    groetjes en sterkte met je been.Mieke

Geef een reactie

