Tail Feathers update

2010 16 jun_0863 Dit is mijn derde blok die af is van de Tail Feathers. Vanavond vastzetten aan de andere twee blokken. Dan is de eerste rij van drie af.

2010 15 jun_0865 Voor het eerst dat ik pioenrozen heb. Ik heb ze van mijn ouders gekregen en ze staan prachtig.

Wat een leuk object om te fotograferen.

En ik sta in een dilemma. Ik kan meedoen aan Down in the garden van Lynette Anderson, maar ik ben al met zoveel projecten bezig, maar het is wel een leuk project, maar ik moet eerst het een en ander afmaken, tja dan is het project afgelopen. Oh help Dilemma's.

Het lopen gaat helaas wat slechter, ik heb er een gewrichtsonsteking in mijn voet bijgekregen. Op mijn werk kan ik gelukkig veel zitten, maar ik moet er eerst naar toe zien te komen. Fietsen lukt niet door de bandage, ik krijg mijn been niet hoog genoeg. Morgen moet ik weer terug. Hopelijk mogen die zwachtels eraf. Ik mag ze voor die tijd er af doen, zodat ik kan douchen en flink mijn been kan invetten. Dat scheelt misschien voor de jeuk. Ik dacht dat de antibioticakuur zeven dagen was, maar helaas het is voor tien dagen, grrr. Als het maar helpt.

7 thoughts on “Tail Feathers update

  1. Wat wordt je Tail Feathers mooi!
    Beterschap met je been, hopelijk gaat het elke dag een beetje beter.
    Hartelijke groetjes.

  2. Hallo Elly,

    Vervelend van je voet. Maar misschien is dit een oplossing. Mijn dochter was een poos geleden gevallen en had haar enkel verstuikt/gekneusd. En toch kon ze met een taxi naar haar werk. De baas betaalde. Schijnt een regeling te zijn. Misschien moet je er eens naar informeren. Had er ook nog nooit van gehoord, maar meen dat het iets van poortwachtersregeleing heet.
    Verder veel sterkte met je voet. Zo’n ontsteking is nooit leuk.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer
    http://www.quiltspookje.web-log.nl

  3. Mooi blok heb je weer gemaakt, kan me voorstellen dat je eigenlijk wel mee wilt doen. Ik zit zelf ook te denken om daar aan te beginnen alhoewel ik eerst iets af wil hebben maar hij is zo mooi. Succes met beslissen en beterschap met je been/voet.

  4. Mooie blokken worden het. Beterschap met je voet en nderdaad wat een prachtige pioenroos. Ik kreeg ze vorige week bij de avondvierdaagse, ze gaan bij mij ook net zo mooi open als bij jou. Echt genieten!

Geef een reactie

