Kwibbelsclub

Kwibbelspakket Dit ontving ik zaterdag van de Kwibbelsclub.  Een patroontje voor een mini quiltje. Een quilthanger. En een boekenlegger.

En even een update over mijn been: vanochtend weer naar de doktersassistente geweest om mij opnieuw te laten inzwachtelen. Het ziet er nog steeds rood en vurig uit en de pijn is nog niet verminderd. Ze ging toch maar even de arts erbij halen. Ik zei: "Mooi dan kan ik mooi met mijn nagels even krabben op mijn been". Je moest haar gezicht zien. Want natuurlijk doe ik dat niet, ik ga ook niet met een breinaald eronder, maar oh wat zou ik dat graag willen.

Mijn been is dus nu opnieuw gezwachteld, mag donderdag weer terug voor een nieuwe beoordeling. En ik heb er nu ook antibiotica bijgekregen. Hier ben ik niet blij mee, maar helaas heb ik geen keus.

Hebben jullie vanmiddag voetbal gekeken? Ik zat in vergadering. Dus bij het eerste doelpunt ging in de wijk de toeters af, maar niet zo extreem. Logisch want ze hadden het doelpunt niet zelfgemaakt. De laatste tien minuten heb ik wel gekeken. Op maandag werk ik in een verzorgingshuis en ze hadden een groot scherm in de zaal. Dus toch maar wezen kijken tot het eind. Maar dat voetbal is gewoon niks voor mij. Ik heb een en al kritiek (hoe kunnen ze nu zo'n bal missen?) En toen het doelpunt werd gescoord, kwam iemand snel aanlopen en vroeg wie het punt had gemaakt. Moet je net bij mij wezen. Weet ik veel wie het is. Maar Nederland heeft zijn eerste wedstrijd gewonnen. En daar gaat het om.

5 thoughts on “Kwibbelsclub

  1. Jeetje Elly, is me dat wat met je been, daar zou ik ook niet blij mee zijn, heb je dat weer. Ik hoop van harte voor je dat het met de antibiotica beter gaat, je kan er dan wel niet blij mee zijn, maar zo,n been lijkt me ook griezelig en zorgelijk. Het beste met je, enne…..doe voetbal denk ik precies hetzelfde over, ik dacht vanmiddag nog, zal ik naar Ikea gaan…..lekker rustig op s,herens wegen……

    groetjes, Jeannet

  2. Hoihoi, tja ik kan me voorstellen dat je flink last van je pootje hebt! En ja dat voetballen…..gewoon gaan kijken met een leuk quiltwerkje in je handen….je hoort vanzelf wel wanneer er een doelpunt valt.
    groetjes en sterkte
    Jasmijn
    ps. wat is trouwens de kwibbelsclub?? Ziet er leuk uit nl.

  3. Ik hoop dat het een beetje op wil schieten met je been. En van dat voetballen ben ik ook niet zo’n liefhebber. Veel plezier met je pakketje.

  4. Getsie, wat vervelend van je been, doe je wel rustig aan. Werken in de verzorging is hoop ik niet te zwaar????
    Wat een lief pakketje heb je gehad, veel plezier met het maken.

Geef een reactie

