Hebbedingetjes

 Patchwork theepotje-1 Kijk eens wat ik gisteren gescoord heb bij Merel van  Birdblocks. Een theepotje van Cardew Designs. Als je hierop googlet zie je echt hele aparte theepotjes. Het is een formaat voor twee kopjes. En dat doosje ga ik ook zeker nog gebruiken, dit is absoluut geen wegwerpdoosje.

En wat vinden jullie van deze vijl? Deze waren er in verschillende afbeeldingen. In ieder geval een moest ik hebben. Nagelvijl

Vandaag ben ik verder geweest met de Tail Feathers om te borduren. Wat een stimulans is een bee, ik kreeg gisteren zoveel complimenten over de blokken die ik tot nu toe heb gemaakt. Dus dan wil je er zeker mee doorgaan.

15 thoughts on “Hebbedingetjes

  1. Helemaal schattig theepotje Elly, daar zou ik ook zo maar weer spontaan voor valen, en wat je zegt, dat doosje komt ook wer wel voor van alles van pas.

    groetjes, jeannet

  2. Hallo Elly heb hem dus gezien hij is enig, zit je er al lekker uit te drinken!!
    Was gezellig he zaterdag, alleen jammer dat het voor mij zo moest aflopen.
    ipv van dat ik nu lekker opstap kan lig ik in bed met mijn beentje omhoog.
    Nu Amsterdam kent veel gevallen vrouwen, we maakt er nog grapjes over, en ja net zoals bij jou, ze laten ze je zo liggen en lopen om je heen.grrrrrrrrrrrrrr
    Groetjes Joke,heb nog geen E mail adres

  3. Hoihoi, wat een schat van een theepotje!! En het zou toch zonden zijn om dat doosje weg te gooien?? Hoe gaat het verder met je been?
    Groetjes
    Jasmijn

  4. Hallo Elly je maakt me wel lekker om zo een mooi theepotje te laten zien helemaal geweldig en het doosje zal ook wel van pas komen het nodigt gewoon uit om er leuke quiltspulletjes in te doen.Fijne week gewenst Nelleke

  5. Ik ben bang dat het doosje te klein is voor lapjes, hoewel restjes er wil zouden inpassen.
    Het doosje is maar 16 x 16 cm.
    @Joke: even een correctie, ik was gelukkig wel geholpen door 2 mannen om te helpen op te staan, anders had ik er misschien nu nog gelegen.
    groejtes Elly

Geef een reactie

