Bee en Dolly Quilt

Vandaag naar de bee van Birdbloks geweest. Het was weer reuze gezellig. Joke (uit Zweden) kwam ook nog langs. Ik heb helaas geen foto's genomen, terwijl ik mijn fototoestel toch echt mee had.

IMG-4 's Middags 2010 12 jun_0851 de Dolly Quilt gehad, de eerste van het project.

Deze heet Colour me Happy. Het doel is om balans te brengen in kleur. In het pakket zitten alle benodigde stofjes voor de top die door Merel zijn samengesteld. En de bedoeling is om een aantal van die stofjes te verwisselen met de stofjes uit je eigen lappenmand.

Ik had natuurlijk wel stof meegenomen, maar er kan nog meer gewisseld worden. Dus de komende dagen ga ik met de kleuren aan de gang. Dus er kan nog heel veel veranderen.

Ik had iets te hard gelopen naar de bus en de bus was bovendien vrij warm. Dus nu heb ik helaas teveel pijn aan mijn been en een ontzettende jeuk (die zwachtels zitten me in de weg).Het liefst steek ik een breinaald onder die zwachtels, grrrr. Vanavond lekker verder met de Tail Feathers en dan zo min mogelijk er aan denken.

Een fijne avond en zondag.

groetjes Elly

7 thoughts on “Bee en Dolly Quilt

  1. Hallo, dit lijkt me een hele leuk project! Jammer dat dit voor mij te ver is en dat een hele dag voor mij gewoon te lang is! Maar ik volg je quilt met plezier!
    groetjes, Jasmijn

  2. @Annelies. Het mooiste is dat we het ’s ochtends bij de bee het hebben gehad over de gevallen vrouwen o.a. jij en ik en hup daar overkomt het Joke.

  3. hele leuke kleurenschema zo met die lapjes, ben benieuwd hoe het uiteindelijke quiltje gaat worden. Sterkte met je been, je weet het, jeuken is een goed teken. Tenzij er nu maden in zitten te wroeten, maar dat ruik je wel. Leuk he, voel je je al beter? Weg met die breinaald, je waagt het niet hoor!

  4. Wat vervelend toch van je benen, gelukkig is het vandaag minder warm.
    Was ik toich helemaal de BEE vergeten, vast door de vakantieperikelen. Heb eigenlijk nog geen computer aan gehad. Jammer, het is altijd zo gezellig.
    Je quiltje is leuk, gezellige kleuren, ben benieuwd hoe hij is als hij af is.
    Niet met de breinaald aan de gang hoor, als je het open krabrt ben je verder van huis.
    Dikke knuffel Anita

Geef een reactie

