Straks weer meer tijd

Mijn zus komt gelukkig vanavond weer thuis van vakantie. Ik heb de afgelopen drie weken haar vier katten verzorgd. Gelukkig hoef ik maar een etage lager, maar toch…. Ik kan het niet, katten eten geven en weer weg gaan. Die monsters hebben ook aandacht nodig nu mijn zus er niet is. Dus zeker een uur ben ik daar toch wel per dag bezig (als het niet meer is). Bovendien zit er een tussen die vrijwel iedere dag aan het spugen is.Foto0030 Foto0033 Foto0034 Foto0055

Evy (rechts) had geen zin om op de foto te gaan. Ik heb wel eens mooiere foto's van haar gemaakt. Evy heeft dezelfde moeder als mijn Belle.

Gisteren ben ik naar de huisarts geweest voor mijn onderbeen. De pijn was niet meer te harden. Sliep er ook niet van. Kreeg op mijn kop dat ik niet eerder ben gekom (heb er al maanden last van). Hij vroeg of ik van plan was om pas te komen als de gaten er in vielen. Maar ja, ik heb al een abonnement en heb niet altijd zin om weer naar de arts te moeten. Ik blijk dus een fikse ontsteking in mijn onderbeen te hebben en heb nu compressietherapie (twee drukverbanden over elkaar, een kousje eronder en nog een laag vette watten over mijn scheenbeen). Maandag mag ik het weer opnieuw laten verbinden. Als het weekend het verband te los gaat zitten had ik de wijkverpleging in kunnen schakelen. Ben d'r gek, doe ik zelf wel.

Maar ik zag mijn zaterdag al helemaal in het honderd lopen. Maar ik mag gelukkig lopen en mijn veterschoen kan ik aan. Was al bang dat ik met krukken moest lopen, want dat was ook niet echt een optie met een schouder die nog steeds niet is hersteld.

Maar ik zag dus weer voor niets beren op de weg (die zie ik namelijk nooit, ahum. Hele scenario's spelen er bij mij al af).

Dus morgen: op naar Birdblocks, eerst de bee en daarna de workshop Dolly Quilt. En als ik thuis kom hoef ik alleen mijn eigen drie monsters van eten te voorzien. En dan mag ik de hele avond op de bank en dan zitten ze heerlijk om mij heen.

Allemaal een heel fijn weekend.

groetjes Elly

7 thoughts on “Straks weer meer tijd

  1. Oh Elly, wel zuinig op jezelf zijn. Gelukkig dat je morgen toch naar de bee en de workshop kan gaan anders was het wel een behoorlijke tegenvaller voor je geweest. Ik wens je alvast veel plezier morgen.
    Groetjes Mascha

  2. Nou,nou… mijn mensenmama is er ook zo een… altijd maar doorlopen totdat het eigenlijk te laat is. En wij gaan natuurlijk altijd voor,,,, maarja dat is ook logisch natuurlijk.
    Maar let wel op want mijn mensenmama weet uit ervaring dat je in een rolstoel een boel quiltwinkels niet inkan….. en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
    groetjes en sterkte met alles ook van mijn mensenmama
    Jasmijn

Geef een reactie

