Van alles en nog wat

Ik heb gisteren  nog een uurtje in de zon kunnen zitten. Daarna was het over met de zonneschijn. Met de buien die werden verwacht viel het wel mee. Pas 's middags was er een buitje en 's avonds is het pas echt gaan regenen. Dus ik heb toch nog op het balkon kunnen zitten.

Tja en vandaag weer aan het werk. Gelukkig een korte week van vier dagen. En vrijdag komt ook mijn zus weer thuis en hoef ik haar katten niet meer te doen, mag ze het zelf weer doen.

IMG-3 Dit blokje van de Tail Feathers heb  ik gisteren gemaakt. Ik was veel meer van plan, maar dat lukte niet. Ik heb onder andere Quiltnieuws zitten lezen.

In de Quiltnieuws staan weer leuke artikelen, ook staat er dat de regiodag op 6 november plaats vindt. Snel in mijn agenda gekeken. Yeah het is een vrije zaterdag.

zo heb ik niets op zaterdag en zo zitten mijn zaterdagen vol. Op de tweede zaterdag van de maand ga ik in de ochtend naar de bee en 's middags de DollyQuilt workshop bij de Birdblocks. In het najaar start ik ook met de beginnerscursus bij Den Haan en Wagenmaker, helaas lopen een paar zaterdagen gelijk met de dagen van Birdbloks. Bovendien was ik er vanuit gegaan dat de beginnerscursus in de ochtend was. Waarom? Ik zou het niet weten, er was gewoon geen tijd vermeld, dus ik had het blijkbaar zelf ingevuld. Dus de Dolly Quilt workshop moet ik een paar keer missen, maar Merel zal mij tussendoor wel bijpraten.

En daarom was ik bang dat nu net de Regiodag ook op zo'n dag zou plaatsvinden. Ik ben nu vier keer achterelkaar bij de regiodag geweest en ik wil het eigenlijk niet  missen. Gezellig en in de buurt en je doet weer nieuwe ideexc3xabn op.

Allemaal een fijne week.

groetjes Elly

8 thoughts on “Van alles en nog wat

  1. Leuk Elly al die gezellige vooruitzichten. Ik kreeg vandaag toevallig ook een uitnodiging van Joke om naar die bee van de Birdblocks te komen, maar…. dat red ik niet. Kan nog niet zo lang van huis. Was wel erg leuk geweest, ook om jou een keer te ontmoeten. Heel veel plezier in ieder geval.

  2. hallo Elly, leuk dat je even bij mij kwam buurten!
    ’t werd ook weer een keer tijd voor mij om bij jou langs te gaan!
    er was weer genoeg te beleven: van cursussen tot paniek in de tent met blauwe zwaailichten!!
    veel plezier met de cursussen: leuk hoor, bij den H en W!!
    alleen verleidelijk, al die mooie stoffen om je heen…..hier spreekt een ervaringsdeskundige……….;;))

  3. hoi, wat heb jij een drukke planning, maar wel leuke dingen volgens mij. Ik ga me voor oktober voor mijn eerste regiodag opgeven…. lijkt me erg leuk. Vorig jaar kon ik niet. Volgensm ij is ‘ie bij jou 2 keer per jaar in de regio. Bji ons 1 keer… jammer.

  4. Hallo, dat is wel een hele lijst met activiteiten…. ik doe voorlopig niets eerst maar eens even mijn 300 dozen uit gaan pakken….. Maar hoop toch wel in het najaar eens nu en dan naar een Bee of zo te kunnen

Geef een reactie

