Tail Feathers update

De stitchery van blok 3 heb ik af. Blok 3c-1 Nu alleen nog de kleine blokjes erboven.

En dan de drie blokjes aan elkaar zetten. Dan is blok 3 echt af. De sticheries voor blok 4 heb ik al voorbereid.

Wat is het toch schitterend weer. Alleen helaas niet voor lang. Ik ga zo mijn balkon op om nog wat zonnestralen mee te pikken.  Als ik op de buienradar kijk word ik niet vrolijk. Kan ik mooi wat aan de stitchery doen.

Eindelijk gisteren ook een start gemaakt me de sashings van de kattenbom. Ik houd het zo eenvoudig mogelijk, juist omdat de blokken niet helemaal perfect zijn. Ik ga het ook niet uithalen, want het is echt een quilt die een leerproces vertelt en daar horen ook fouten bij.

Iedereen een hele fijne zondag. In het Westen is het helaas niet mogelijk om lang van de zon te genieten. Uh, niet mijn keus hoor, want ik wil wel de hele dag op het balkon zitten, mits de katten niet mijn zitplekken hebben ingepikt.

groetjes Elly

7 thoughts on “Tail Feathers update

  1. Bedankt voor je berichtje van de site of de dag Elly, ik had het nog helemaal niet gezien. Hier in het westen is de zon al weg en gaat het behoorlijk betrekken, benieuwd hoe lang we het droog houden……Je stitcherie is mooi, dat is zeker een onderdeel van een grote quilt, ken het patroon niet.

    Groetjes, Jeannet

  2. Leuk weer Elly dit blok. En wat een ondeugden van katten heb je! Maar ze zijn wel heel mooi. De zon komt wel weer terug hoor, dan ga je weer lekker op je balkon genieten.

Geef een reactie

