Spiegel kwijt

2010 24 mei_0837 Ik was van de week op zoek naar mijn spiegeltje. Want ja met drie katten in huis, gebeurt het nog wel eens dat ik een kattenhaar in mijn oog heb. Bobby lag op tafel. 2010 24 mei_0838
Maar waar was nu mijn spiegeltje? Even inzoomen.2010 24 mei_0839 Dus toch onder Bob.

Die gaat echt overal op liggen.

2010 29 mei_0828

Op deze foto zijn eindelijk de mooie kleur ogen van Belle te zien. Ze weet altijd net om te draaien of haar ogen dicht te doen als ik een foto maak.

Ik heb van de week niet veel opgepakt, het ging het weekend zo goed met de Tail Feathers, maar heb het van de week niet door kunnen pakken. Ben helaas te moe en dan ga ik fouten maken. Morgen nog een dagje werken (gelukkig vanuit huis, moet wel tussendoor naar fysio). 

En eindelijk mooi weer, wat hebben we die zon nodig.

6 thoughts on “Spiegel kwijt

  1. Wat heb je toch prachtige katten. Het is altijd leuk om hun foto’s te zien.
    Geniet van het mooie mooi en je hobby van het weekend.
    Groetjes Mascha

  2. Wat heeft Belle een mooie ogen! komt ze soms ook van Cattery van de Habets bij Francien ?? daar komt onze Ollie vandaan, en die heeft ook van die prachtige ogen, dat hebben ze van de vader.

    groetjes, Jeannet

Geef een reactie

