Tail Feathers blok 3 update

IMG_bewerkt-1-2 Ik heb eindelijk het ritme te pakken voor de Tail Feathers. Het gaat niet hard, maar dat hoeft ook niet. 's Avonds ben ik te moe voor het borduurwerk, maar dan kan ik mooi de randjes erom heen zetten.Tail feathers 3 a en b-1

Allebei de afbeeldingen heb ik met de scanner gedaan en er zit toch kleurverschil in. Bovendien heeft de scanner de rechter afbeelding niet helemaal gepakt.

Kijken of ik vandaag de andere stitcherie af kan krijgen. Randje erom heen en de kleine blokjes aan de bovenkant. Dan is blok 3 af.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag. Het is echt quiltweer.

9 thoughts on “Tail Feathers blok 3 update

  1. Mooie kleurtjes heb je gebruikt voor je blokjes. Het is inderdaad ideaal quiltweer, helaas moet ik ook nog wat huishoudelijk werk doen!
    Fijne zondag!
    Groetjes Margreet

  2. och ze zijn schattig, en als je het zo rustig doe, kan je er ook langer van genieten. Vond ik zo jammer van de GDO quilt, dat de stitcheries klaar waren, maar nu geniet ik weer dubbel van mijn moeder d’r quilt die ik aan het doorquilten ben.

  3. Hallo Elly. Wat een enig blok zeg. En je schiet ook al op met de Blessings? Ik heb er 12 af en laat het daar bij. Moet nu een keer achter het machientje voor de klosjes. Ik vind het verschrikkelijk leuk werk, heerlijk ontspannend dat stitchen. Lieve groet.

Geef een reactie

