Quilters Blessing

IMG_0001_bewerkt-1 Dit is het blokje van de Quilters Blessing die ik van de week heb afgemaakt, maar waarvan ik de foto niet kon plaatsen. Het is net of de kleur van de stitcherie nu grijs is, maar het is toch echt hard blauw.

Mijn computer doet het gelukkig weer. Er was een geheugenkaartje stuk, waardoor de computer instabiel was geworden. Het viel nog onder de garantie. Wel gelijk een extra harde schijf in laten zetten voor de back up. Al mijn bestanden zijn gelukkig bewaard gebleven. Mijn computer werd gisteren door mijn computermannetje gebracht. Wat een service he?

Vanavond lekker bankhangen voor de buis met een blok van de Tail Feathers in mijn handen.

Allemaal nog een fijn weekend.

groetjes Elly

2 thoughts on “Quilters Blessing

Geef een reactie

