computer perikelen

Vanochtend mijn computermannetje gebeld , tussen twee vergaderingen door, voor mijn grote pc. Ik kan hem morgenochtend brengen. Kon vanmiddag al, maar ja ik was op mijn werk.

Zo’n klein laptoppie van 10 inch is handig hoor, maar niet om al je internetwerk hierop te doen. Het is zeer vermoeiend. Zowel het typen als het bekijken van bijv. plaatjes of een totale overzicht van een site.

Dus ik reageer nu ook niet zoveel op medebloggers, dat komt wel weer.

Ik ben wel lekker bezig met de Tail Feathers, die platsteek is klaar. En ik mag het dan een rotsteek vinden, het is wel een mooie steek, dat is ook de reden dat ik niet iets alternatiefs bedenk.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer weblog mijn blog gaat updaten of is het upgraden. Ik ben nieuwsgierig naar al die nieuwe functies. Hoewel ze nu wel even mogen wachten tot mijn andere computer terug is.

O ja en mijn bestelling bij Karen van Aztec Rose Crea is bijna binnen. Hoezo bijna? Ik was niet thuis, dus mag ik het morgen na 13.00 uur bij het postagentschap ophalen, grrrrrr. Dus hopelijk kan ik morgenavond eindelijk de homespun lezen.

2 thoughts on “computer perikelen

  1. Mijn weblog is dus nu ook overgezet. Ik dacht dat je hier wel een berichtje van zou krijgen, maar dat is niet gebeurd. Ik zag het doordat in mijn googlereader 10 berichten van mij zelf staan. Dus toen even snel gesnuffeld. Vanavond het even nader bekijken.

  2. Ik ben sinds vandaag ook over. Heb ook geen berichtje gehad. Moet alles nog wel op mijn gemak even bekijken. ik hoop dat je computer snel gemaakt kan worden.
    Groetjes Mascha

Geef een reactie

