Wat een dag

Dit bedoel ik zowel positief als negatief.

Laat ik met het negatieve beginnen.
Mijn computer doet het niet. Heel soms doet hij het, maar voor ik het weet word ik er weer uitgegooid. En natuurlijk gebeurt dit pas vanochtend en moet ik tot dinsdagmiddag wachten voor dat er iets aan gedaan kan worden. Pinksteren zit er tussen en dinsdagochtend zit ik de hele ochtend in overleg op mijn werk. Dus ik kan pas dinsdagmiddag mijn computermannetje bellen. Gelukkig heb ik mijn kleine laptop van 10 inch, heel wat anders dan mijn grote met 22 inch.
Daarna bleek dat Belle aan de diarree was. Ze heeft nogal wat lange haren aan de achterkant, dus dat houdt in schoonmaken wat zij niet leuk vond.
En tot overmaat van ramp vond Bobby het nodig om op de koelkast te springen en van alles er af te gooien en te breken, grrrrrr.
Vanmiddag was ik bezig met de Tail Feathers met mijn favoriete steek (dus niet), de platsteek. Wat heb ik toch een hekel aan deze steek. Maar jij het is wel een onderdeel van het patroon, dus wat doe je dan? Toch maken.

De positieve dingen
Mijn ouders waren gezellig op koffie visite
Vanmiddag heerlijk buiten gezeten en met de Tail Feathers bezig geweest (uitzondering natuurlijk die platsteek, maar ik wissel gewoon af met de andere steken)
En gisteren een stitcherie van de Quiltersblessing afgemaakt. Helaas heb ik daar nu geen foto van. Het is me teveel gedoe om deze laptop op de scanner aan te sluiten. Als het te lang duurt zal ik het natuurlijk wel doen.

Donderdagavond nog een bestelling bij Aztec Rose Crea gedaan, waaronder de nieuwste Homespun. Maar het is me weer niet gegund. Karen mailde dat ze het vrijdag op de bus heeft gedaan. Maar mooi dat de postbode mij heeft overgeslagen.

Ik hoop dat het morgen ook nog een zonnige dag is. Die vitamine D kunnen we wel gebruiken.

Allemaal nog een fijne dag morgen. 

6 thoughts on “Wat een dag

  1. Hoi,wat een ellende zeg…..zelf werk ik door de verhuizing ook op zo’n klein lap-toppie maar het blijft behelpen. maar goed dan waarderen we het als het allemaal werkt. sterkte met alles! Jasmijn

  2. Joepie, wat een feest, mij-niet-heus! Ja, je hebt soms van die dagen….. Hopelijk heeft het computermannetje snel tijd. Maar het positieve is; fijn dat je nog een kleintje hebt! (smile) Als je alleen bent is het gewoon je sociale contact nietwaar? Bij mij tenminste wel en die anderhalve week zonder tijdens de verhuizing vond ik afschuwelijk! Dus ik wens je veel sterkte, is het maandag (Vandaag) ook nog wel mooi weer? Het waait hier hard dus buiten zitten gaat niet echt helaas.

    groetjes,

    Marjolein

  3. Hoi Elly,
    Dat is balen ik zou me ook geen raad weten zonder hihihi….. enne de platsteek toch maar even doorbijten.
    Ik ga nog even de tuin in het waait wel hard maar de temperatuur is goed, geniet nog even van de pinksteren.
    Groetjes van Ria ;0)

  4. Hoi Elly,
    Wat is dat toch balen hxc3xa9 wanneer je computer niet doet wat jij wilt. Ik ben zo ongeveer de hele dag bezig geweest om mijn foto’s weer daar te krijgen waar ik ze hebben wil. Wat een rot werk maar misschien leer ik er iets van nu toch maar back-ups te maken. Je bent wel lekker bezig hoor. Ben benieuwd naar je foto. Het patroon van die kattenregen heb ik in Veldhoven gekocht. Zag hem bij een Duits kraampje hangen en ik was er meteen weg van. Hij is ook heel erg leuk. Fijne avond nog. Groetjes, Erna

  5. Ooh ik leef met je mee, Belle’s haren onder de diarree, een niet werkende pc, en dan die platte steken miseree (misere rijmt niet op ee), aan alle ellende komt gelukkig een eind, en het was heerlijk zonnig ook vandaag, dus olxc3xa9.

Geef een reactie

