Stoffenclub

2010_19_mei_0817 Vandaag weer lapjes ontvangen van de stoffenclub "kleurstof" van Magdaleentje.

Ik heb het nu een paar maanden ontvangen. Het zijn allemaal prachtige kwaliteitsstoffen,maar het zijn gewoon "mijn"  kleuren niet. Dus ik heb het net opgezegd. Bij elke serie zitten er steeds maar twee of drie die echt mijn kleuren zijn en dan is het zonde om hiermee door te gaan. De lapjes die niet mijn kleuren zijn, krijgen echt wel een plek hoor. Je weet tenslotte nooit waar je het voor gaat gebruiken. De service van Magda is altijd perfect, dus daar ligt het zeker niet aan.

Nog twee dagen werken en dan heb ik heerlijk drie dagen vrij door het Pinksterweekend. Dat is straks echt afkicken met minder vrije dagen, dan is het weer gewoon de ene week vier dagen en de andere vijf dagen werken, zucht.

7 thoughts on “Stoffenclub

  1. Ja, dat kan je zo hebben met een stoffenclub Elly, ik doe er eigenlijk ook nooit aan mee, vaak is het leuk, maar vaker vallen er stofjes tegen en dan is het toch jammer, kun je het beter in de winkel besteden, dan zie je wat je koopt.
    Geniet van je vrije dagen joh!

    groetjes, Jenanet

  2. Het kan idd zo zijn dat stoffen tegenvallen en net niet jouw smaak zijn dat is de keuze die je maakt door er aan mee te doen maar gelukkig kun je nog opzeggen en net wat je zegt de stoffen die het net niet zijn kun je vast wel ergens anders voor gebruiken.

Geef een reactie

