Tail Feathers

Tail_feathers_3 Ik heb een stitcherie van de Tail Feathers afgemaakt. Een onderdeel van blok 3. Met blok 2 ben ik nog bezig met de kleine vierkantjes die er aan vast moeten. Ik schiet niet erg op, terwijl ik me voorgenomen heb om de Tail Feathers en de kattenbom dit jaar af te maken. Het ontbreekt mij soms echt aan de discipline. Ook bij de kattenbom heb ik nog steeds niet de sashings gesneden.

Donderdag heb ik plantjes bij Ranzijn gekocht voor op het balkon. Gisteren was het redelijk weer om ze op balkon te zetten. Het maakt het balkon meteen rijker en vrolijker. Ik heb er nog geen foto van gemaakt, daar ook de vuilniszakken erop staan van de vorige bakken. Vrijwel geen een (vaste) plant heeft de winter overleefd. De staking van de vuilnismannen is wel voorbij, ze gaan vandaag weer beginnen in Amsterdam. Maar voordat de ondergrondse containers geleegd zijn en ik de zakken daar weer in kan doen is onbekend.

Afgelopen week maar drie dagen gewerkt door Hemelvaart en vrijdag was mijn roostervrije dag. Dus komende week zal het weer puur tegenvallen zijn. Vijf hele dagen werken. En vrije dagen is leuk, maar het werk blijft wel liggen, niemand die het overneemt. En ik ben het geheime telefoonnummer kwijt van die kabouters die mij kunnen helpen, zowel thuis in het huishouden als op het werk, zucht.

Vanmiddag hightea met de buren. Het appartementencomplex bestaat 20 jaar. Ik zelf woon er eind van deze maand al weer vier jaar. Mijn zus die een etage lager woont, zit hier wel 20 jaar.

6 thoughts on “Tail Feathers

Geef een reactie

