Zo, ik kan gaan beginnen

aan de Dolly quilt en de beginnerscursus. 2010_14_mei_0790 Want vandaag kwam deze map binnen en een kleine liniaal die er in past. Ideaal om mee te nemen naar de cursus. Je kunt er in snijden, tekenen, bewaren, strijken. Okxc3xa9, de bijeenkomst van de Dolly quilt is pas over vier weken en de beginnerscursus start pas in oktober. Karen van Aztec Rose Crea belde me nog op dat ze de Quiltmania binnen had gekregen, of ik die wilde hebben, dan kon ze die gelijk mee sturen. Dus ik heb ook wat te lezen het weekend.

2010_13_mei_0796 Van de week ontving ik dit pakket van Kwibbels. Het rechter pakketje is van The French Collection van Robyn Allen Waters. Het keramieke steentje/knoopje van de vaas zit er al bij.

Kwibbels heeft twee pakketten speciaal voor de zomer samengesteld. Een er van heb ik besteld. Het is voorbedrukt op de stof, handig voor als ik niet na wil denken. Borduurzijde, Willemientjes en borduurnaalden zitten er al bij. Dus je kunt zo aan de slag. Ze had als extra’tje een schaar erbij. En in dat organza tasje zat een bedeltje van een naaimachine die ik aan de schaar heb gedaan.

9 thoughts on “Zo, ik kan gaan beginnen

  1. Hi Elly jij bent voorbereid voor de zomer, leuke dingen heb je allemaal gekocht.
    Veel plezier en we zien na de zomer de resultaten wel.
    Gelukkig kom nu het zonnetje door na dagen regen, alles is ondergelopen.
    Groetjes Joke en een fijn weekeinden.

Geef een reactie

