Dag van der verpleging

Ik heb vandaag nog een nieuw boek in mijn boekenkast  "zorgen moet je doen niet maken".Zorgenboekje_3

Hier staan allemaal uitspraken over de zorg in.

Tja ik werk in de zorg (althans, ik werk nu niet meer op de werkvloer, zoals dat heet). En aangezien het vandaag de dag van de verpleging is (12 mei) kregen wij allemaal dit boekje.

Het boekje is ook op de site van Loesje te koop=> Loesje.nl.

Actie_2  Het zijn altijd zulke prachtige uitspraken.

Deze hier links  staat op de homepage van Loesje.

Hoe verzinnen ze het toch?

7 thoughts on “Dag van der verpleging

  1. Ach, dag van de verpleging… ik heb er ook zo’n jaartje of 40 (oeps, dat is lang als ik dat zo opschrijf) mee te maken gehad, niet als verpleegkundige, maar als afdelingssecretaresse op diverse afdelingen in diverse ziekenhuizen. Ik vond het altijd een bijzondere dag.
    De uitspraken van Loesje zijn leuk hxc3xa8!
    Enne…. ik heb je blog weer eens even gelezen. Je hebt heel wat meegemaakt en gedaan de afgelopen tijd en ik ben erg benieuwd naar de Dolly quilt(s). Veel plezier met deze BOM.
    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Inge

  2. Hee, bij ons is die naam verandert in de Dag van de Rivas (bedrijfsnaam) medewerker. Niet alleen het verplegend personeel krijgt een attentie, maar werkelijk iedereen, tot en met de vrijwilligers toe. Leuk hoor. Wij kregen een boekje met allerlei fietsroutes. Onze organisatie is dagelijks bezig om iedereen client gezond te maken of te houden, en heeft er baat bij als ook de medewerkers dat zijn. Daarnaast is fietsen ook gezond,…. ik vond het wel een leuke attentie. Die van jou vind ik trouwens ook erg leuk, die loesjes zijn vaak zo sterk.

Geef een reactie

