Nieuw boek

Vandaag heb ik dit boek ontvangen.Moderne_quiltontwerpen

Ik vul regelmatig een enquxc3xaate in van TNS NIPO. In het begin spaarde ik voor Blokker cadeaubonnen. Maar ik ben inmiddels overgestapt op de cadeaubonnen van Bol.com. Want wat is beter voor te sparen dan voor quiltboeken.

Dus door deze cadeaubonnen kon ik dit boek bestellen.

Sarah Fielke is bovendien de ontwerpster van de Dolly Quilt, het project waaraan ik mee ga doen bij Birdblocks. Kan ik mij al mooi inlezen welk stijl het een beetje is. Velen kennen dit boek beter als Material Obsession.

Nog een dagje werken en dan ben ik weer vier dagen vrij. Oh wat zou mij dat toch heerlijk lijken, maar drie dagen werken. De werkelijkheid is helaas anders.

7 thoughts on “Nieuw boek

  1. Ja, dat is een heerlijk boek Elly, alleen al bladeren er in maakt je vrolijk, ( of gefrustreerd, hahahah) nee hoor, grapje, meid, geniet van je vrije dagen en je heerlijke wolbalen, ik hoop dat de zon morgen nog komt!

    groetjes, Jeannet

Geef een reactie

