Dolly quilt

De winkel die op de regiodag was had al informatie over de Dolly quilt. Twaalf maanden lang een pakketje met diverse technieken. Ik heb echt zitten twijfelen. Maar ik heb toch maar niet gedaan. Wanneer ga ik dit nu weer maken en voornamelijk, wat als ik er niet uitkom?Dolly_quilt

Gisteren op de bee begon Merel van Birdblocks  ook over dit project. Maar het grote verschil is dat je elke maand bij elkaar komt en een start maakt in de winkel met dit project. In gezamenlijk overleg is besloten om dit op zaterdagmiddag te doen, op de dezelfde dag als de bee. Dat zie ik wel zitten. Dus heb ik mij voor dit project opgegeven. Het start al in juni. Als je niet uit een patroon komt, kun je direct om raad vragen. Deze BOM is ontworpen door Sarah Fielke, bekend van Material Obsession in Sydney. Er wordt met verschillende technieken gewerkt, applicatie, paperpiecing, snijdmethodes en werken met verschillende linialen. De maximale grootte van iedere quilt is 50 x 50cm.

6 thoughts on “Dolly quilt

  1. Ben je wer opgeknapt, wat vervelend dat je niet lekker bent, na zo’n gezellige dag in Amsterdam. Naar dat dat paper piecen niet wil lukken, lijkt zo makkelijk maar valt toch vaak tegen.
    Beterschap en een dikke knuffel Anita

Geef een reactie

