Ik baal, maar ook weer niet

Ik wilde gisteren gaan proberen met freemotion quilten. Dus ik pak het garen dat ik op de beurs in Veldhoven hebt gekocht. Gelukkig kijk ik het na. Is het niet invisible garen, maar soluble garen. Stel je toch voor dat ik het hele blok met dit garen had gedaan. Je moet er toch niet aan denken.

Het was geen optie om vandaag naar een quiltwinkel te gaan. Ik moet echt een paar dagen herstellen van zo’n tentoonstellingsdag. Ik heb vanmorgen gestofzuigd en boodschappen gedaan. En dat is al te veel, ik verga van de pijn.

Dus gisteravond heb ik bij Karen van  Aztec Rose Crea het garen besteld en gelijk ook nog een andere dingen waarvoor ik niet op de beurs kon slagen. Karen zou het vandaag gelijk op de post doen. Alleen een pech, de postbode komt morgen niet. Die heeft net als veel Nederlanders een vrije dag.

Ik heb net een hoop mailtjes zitten schonen. Tweeduizend in de inbox vraagt om opruiming.

En af toe even op de google reader kijken en wat zie ik daar staan, ik heb een award gekregen van  Marutska. Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is van deze award. Wel leuk om terug te kijken waar de award vandaan komt. Ik heb niet helemaal teruggekeken, dus ik weet niet waar het begonnen is. In ieder geval moet je met deze award aangeven waar je vrolijk van wordt.Happy101award

Nou vandaag word ik hier vrolijk van (voor de meeste punten geldt anders ook hoor en niet alleen vandaag):

– Mijn drie katten: Myra, Bobby en Belle
– Al het groen buiten (nu alleen nog een beetje warmer)
– De muziek op radio 2
– Mijn ouders die morgen 62 jaar zijn getrouwd
– Als ik terugdenk aan de tentoonstelling van afgelopen zondag
– dat ik deze week maar twee dagen hoef te werken en volgende week maar drie dagen (lang leve al die feestdagen)

Tja en nu moet ik ook de award weer doorsturen???

Ik heb geprobeerd een lijst te maken, maar ik gun het iedereen. ik kan geen keuze maken. Dus bij deze aan iedereen die in mijn google reader staat en aan alle (ook stille) lezers van mijn blog.

Dus mensen: pluk de award van mijn blog en zet hem op je eigen blog en geef aan waar je vrolijk van wordt. Degene die geen blog hebben kunnen het zitten bij mijn reacties. Ben benieuwd of dit ook echt gebeurt.

Morgen mijn laatste vrije dag, maar dan ga ik naar mijn ouders daar het hun trouwdag is.

7 thoughts on “Ik baal, maar ook weer niet

  1. Zo!! Dat is echt boffen dat je VOORaf zag dat het soluble garen was……….
    Gefeliciteerd me je award, wat noem je mooie dingen op waar je vrolijk van wordt!! Kijk daar word ik dan weer vrolijk van.
    :0))

  2. Elly, gefeliciteerd met je ouders!
    En natuurlijk gefeliciteerd met je award!
    Vrolijk word ik van een heleboel dingen, en vooral gezellige dingen, met gezellige mensen. Die zijn er gelukkig genoeg!
    Groetjes Margreet

  3. Hoi Elly,
    Wat balen van de winkel. Ik hoop dat je het hen wel hebt laten weten, want het is een duur grapje. Mijn garen was van Aurifil. Gekocht bij waar jij het katten-blikje hebt gekocht… Geniet nog van je vrije tijd en ook morgen op het feest!

  4. Hxc3xa9 gefeliciteerd!!! Oeps, goed dat je het zag met het garen!! je moet er idd niet aan denken, gruwelijk!! Alvast van harte met het huwelijksfeest van je ouders, een hele mooie dag vandaag! XXXD

  5. Gefeliciteerd met je oude4rs en met je award.
    Het is altijd vervelend als je de verkeerde matriaal hebt gekocht. Dat is echt balen.
    Ik hoop dat de pijn al wat gezakt is voor je.
    Groetjes Mascha

  6. Ooh ik moet er niet aan denken, ben je blij en tevreden met het quiltwerk, gooi je hem in de was na het afbiezen en verheug je je al op het resultaat, en dan is het quiltgaren verdwenen, oeps.

Geef een reactie

