Watercolorquilt

2010_03_mei_0711 De top van mijn watercolorquilt is af. Alleen hoe quilt je nu zo iets? Gisteren zei iemand dat je het niet hoeft te quilten, maar op de tentoonstelling zag ik er weer een hangen die in de ditch was gequilt. Weer een dilemma. Hebben jullie tips? Ik ga in ieder geval een mail sturen naar de 100 rozen quiltwinkel, tenslotte hebben zij de workshop gegeven op de regiodag.

O ja en de folders van Merel, het waren geen gewone folders, maar patroontjes. Gisteravond was ik te moe om het goed te bekijken.

9 thoughts on “Watercolorquilt

  1. Nou Elly, jij bent je vakantie goed aan het besteden zeg!! Ik zou zeggen, in the ditch quilten en dan weer snel verder met de beestenboel!!

    Groeten, Marixc3xabtte

  2. Hier ligt een watercolour, jaaaaaaren geleden gemaakt en die is gemeanderd, past daar ook goed bij. Wordt de boel al het ware bij elkaar gebreid, 1 geheel voor het oog. Succes!! Mooie avond verder, groeten, Danixc3xablle

  3. Elly, ik zou eerst nog een strook horizontaal op het midden er tussen zetten, de krans is niet mooi rond. Daarna zo ik machinaal rond de rozen een accent aangeven en buiten de krans en in het midden meanderen. Op deze manier wordt de krans wat hoger dan de ruimte erom heen. Dit is als opbouwende kritiek bedoeld, ik zou het zonde vinden als je je gaat storen aan de ongelijkheid van de krans.
    http://quiltaart.blogspot.com

Geef een reactie

