Veldhoven en de OEQC

Vandaag naar Veldhoven geweest voor de OEQC.

Natuurlijk kies ik niet een logisch pad. Ik begon toen we aankwamen met koffie drinken. Daarna de tentoonstelling afgelopen, absoluut niet via een logische volgorde en af en toe een winkeltje meegenomen. Na de lunch heb ik Karen van Aztec Rose Crea gebeld. Ik wist dat zij ook naar de tentoonstelling zou komen. We hebben wel vaak gemaild, maar elkaar nog nooit gezien/ontmoet. Zij kwam met Henk (haar man) naar het restaurant. Eindelijk de ontmoeting. Zo warm. Ik had al geluncht, maar een kop koffie gaat er altijd wel in.

2010_02_mei_0704_bewerkt1 2010_02_mei_0705 Daarna ben ik nog de winkeltjes afgestruind. Dit zijn mijn aankopen. Valt mee he?

Je ziet ik heb de smaak te pakken met de patronen van McKenna Ryan. In het blik zitten de benodigde stofjes. Leuk gedaan!

Volgens mij heb ik de helft weer gemist. Ik heb echt genoten van de tentoonstelling. Alle quilts hingen beter dan vorig jaar, veel op ooghoogte. Ik heb aardig wat foto’s geschoten, maar ook de helft weer niet.

En dit werd allemaal mogelijk gemaakt door Merel van Birdblocks. Als zij de busreis niet had georganiseerd zou ik echt geen mogelijkheid zien om naar deze tentoonstelling te komen. Echt super. En kijk eens wat we hebben gekregen van Merel toen we de bus ingingen om naar huis te gaan?2010_02_mei_0707

Foldertjes en een stofje om een kaart te maken en quiltgaren. Het was weer super Merel.

Ik leer steeds meer mensen kennen in het quilterswereldje. En dat is juist leuk als je elkaar dan weer op zo’n tentoonstelling tegenkomt, of in de bus. Maar ik moet wel bekennen dat ik helaas niet meer alle namen weet, dus daarom noem ik ook maar verder geen namen, kan ik ook niemand vergeten. Ik blijf het enig vinden om zo’n leuke hobby met zo’n grote groep te kunnen delen. Of het nu op een beurs is, workshop of op het internet.

Nu duik ik mijn bed in, want ik ben gebroken. Gelukkig heb ik nog drie dagen vrij.

6 thoughts on “Veldhoven en de OEQC

  1. Hoi Elly,
    Misschien zijn we dan toch langs elkaar afgelopen 🙂
    De kat van McKenna staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar eerst de andere patronen maar eens maken 🙂
    Tot de volgende keer?!

Geef een reactie

