Piggy-Back Ride vervolg

2010_01_mei_0598_2  Gisteravond de geit afgemaakt. En net met foto’s uploaden merk ik dat ik daar geen aparte foto van heb gemaakt.2010_01_mei_0599_bewerkt1_2 

De rest van de stof geknipt en geplakt. Vandaag de rest afgemaakt, eerst het schaap, toen de vogel en als laatste het varken. 2010_01_mei_0600

2010_01_mei_0601 Daarna alles aan elkaar "geplakt" en op de stof vastgestreken. 2010_01_mei_0605_bewerkt1_2 Alleen de pootjes van de vogel wilde maar niet plakken. Vind je het gek als het papier er nog achter zit. 

De kleine stukjes zijn wel een erge gepriegel en dat heb ik met behulp van een pincet gedaan.

Tot nu toe is de afmeting 88 x 32 cm. De rand moet er nog omheen. Nu alles nog erop naaien. Ik wil het net zo als McKenna doen, dus alles erop naaien als de drie lagen op elkaar zitten. Maar wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet, want ik moet eerst het freemotion quilten nog oefenen.

Volgens mij staat mijn veestapel niet helemaal recht boven elkaar, ach het is en blijft handwerk en zo zet ik mijn eigen handtekening op deze quilt.

11 thoughts on “Piggy-Back Ride vervolg

  1. Jee wat ga je hard en niet helemaal recht? Joh het zijn toch evenwichtkunstenaars, die wiebelen altijd van links naar rechts moet je maar denken hihi! Ziet er prima uit hoor! Succes met het verder werken aan de veestapel! Mooie zondag alvast, groeten, Danixc3xablle

  2. hoi elly,

    dat ziet er leuk uit zeg en wat ben je al ver.
    ik heb net de koe af:)
    ik merk wel dat ik thuis veel rustigere werk in mijn eigen kamer en met een goed strijkijzer
    maar de dag met mckenna vond ik superleuk

    groetjes

    dini

Geef een reactie

