Piggy-Back Ride

Voor mij hoeft Koninginnedag niet. je loopt maar over de hoofden. Dus ik had mij voorgenomen de hele dag aan het blok van Back to the farm te gaan werken. Dus niet. Uiteindelijk pas eind in de middag begonnen.

2010_30_apr_0594 Hier heb ik het eerste gedeelte geplaatst op de applique sheet. Het is wel een uitzoekerij hoor, want zo goed schijnt de stof ook weer niet door. En het voorstel wat geopperd werd op een lichtbak leggen vind ik ook geen optie, want je moet het daarna weer verplaatsen om te strijken, weg al die kleine dingetjes.

2010_30_apr_0596 Kijk en zo is de koe geworden.

Je moet eerst alle dieren afzonderlijk maken, want de een zit er half onder en de ander er weer half boven. Maar waar bewaar je dan zo’n koe?2010_30_apr_0597

Ik heb het maar op boterhampapier van de Lidl gelegd. Ik vraag me af hoe lang je het zo kan laten liggen. Dus ik probeer ze toch wel zo snel mogelijk te maken. Dan maar even prioriteit. Zondag in Veldhoven invisible garen ervoor halen. Vaststikken kan toch pas als ik alle dieren klaar heb. Nog vier te gaan.

Zo stof knippen voor de geit of zal ik toch maar eerst het schaap maken. Wat een dilemma, ha ha.

9 thoughts on “Piggy-Back Ride

  1. Wat gaaf zeg!!!! Ziet er leuk uit. Ik begin bijna zin te krijgen…….maar het lijkt mij zo moeilijk! Ik ben meer van de “gewone” lapjes aan elkaar zetten vrees ik, want die maandblokjes van Ellie waren me al moeilijk genoeg! :((

    groetjes,

    Marjolein

  2. Aparte workshop was dat. Maar je koe is een plaatje hoor! Hartstikke leuk. Veel plezier in Veldhoven Elly en groetjes van mij. O ja, ik heb een van die bonusblokjes gebruikt hoor. Enig.

  3. Elly dat ziet er geweldig uit, grappige quilt is dat. Je kan de affe beesten best een tijdje zo bewaren hoor, mits ze niet op een stomend warme plek liggen. Het plakgedeelte plakt weer net zo makkelijk bij verhitting. Wist je dat wanneer je een stukje fout heb geplakt je het weer los kan krijgen als je dat deel weer verhit? Heel voorzichtig met een satestokje onder de hete stof heen en weer schuivend dan loshalen.

Geef een reactie

