Workshop McKenna Ryan vervolg

2010_28_apr_0592 Dit is alles wat ik gisteren heb gedaan. De hele kleine deeltjes zitten nog in het plastic zakje.2010_28_apr_0593

En vandaag heb ik de rest over zitten tekenen op de steam to seam. En per dier verdeeld in mapjes. Je moet ontzettend opletten, want soms laat het papieren gedeelte los, daarom heb ik de onderdelen ook niet verder uitgeknipt, dat doe ik pas als ik ze op stof ga strijken (en voor zekerheid bakpapier tussen de vlieseline en mijn strijkbout). Het onderdeel over de beschrijving van de stoffen heb ik apart gekopieerd op A4, zodat ik kan af kan tekenen welke stukje ik heb gehad. Het blijkt dat de stof sumier is en dat je wel moet opletten of je uitkomt.Workshop_mckenna_ryan

Kijk, en hier het bewijs dat ik er was (met dank aan Anita voor de foto). Ik sta bij McKenna haar nieuwste quilt die ze voor Australie heeft gemaakt. McKenna vroeg of we typisch Europese items op wilde geven zodat ze een Europese quilt kan gaan ontwerpen. Maar het enige dat we op kunnen noemen zijn allemaal Nederlandse items: molens, klompen etc.

Kijken wanneer ik hier verder mee ga. Morgen wordt het goed weer dus na het boodschappen doen zit ik lekker op mijn balkon met een boek. (ik moet toch minstens een boek hebben gelezen in mijn vakantie)

9 thoughts on “Workshop McKenna Ryan vervolg

  1. Het zijn hele mooie quilts! Toch nog wel veel werk als ik het zo lees. Gelukkig heb je vakantie, je hebt mooi weer! Fijne koninginnedag en fijne vakantie!
    groetjes Margreet

  2. Ik geloof dat ik het begrijp: een hele uitdaging dus!! Leuke foto joh!! Veel succes met het verder maken van de quilt! Mooie dag verder, groeten, Danixc3xablle

  3. Nou, dat is wel een hele mooie kleurige quilt Elly, en wat leuk dat ik je nu op de foto zie! we hebben altijd zo,n leuk contact over onze grote grijze britten….nu heb ik er een gezicht bij.

    groetjes, jeannet

  4. Het mocht ook wel tijd worden dat ik een foto van mij zelf erop ging zetten. Helemaal als je bedenkt dat ik bij een ander altijd naar een foto kijk ha ha.

Geef een reactie

