Quilters blessing

Quiltersblessing_12 Weer een stitcherie van de quiltersblessing af. Hij is een beetje gekreukt van het nat spuiten en ik zie dat ik nog niet al het blauw van de pen er uit heb gekregen.
Voordat ik de stitcheries in een quilt ga verwerken gaan ze allemaal in een sopje  en dan worden ze gestreken.

Alle twaalf maandblokken zijn klaar. Alleen de vier bonusblokken nog. Eentje straks op stof tekenen zodat ik deze morgen mee kan nemen in de trein.
Ik verwacht wel niet dat ik er aan toe kom, want ik ben meestal afgeleid door naar buiten te kijken. Zo vaak ga ik niet met de trein. Het is misschien alweer vier jaar geleden dat ik met de trein ben geweest.

Ik ben nog niet verder gegaan met de kattenbom. Ik moet stof bestellen en moest ook eerst uitzoeken welke stof ik nou heb gebruikt. Want die kleuren lijken wel erg op elkaar. Nu snap ik ook waarom diversen een soort van dagboek bijhouden met het maken van een quilt. Ik wacht nu eerst tot de stof binnen is, stel je voor dat ik niet genoeg heb, moet er niet aan denken en nu kan ik nog een andere oplossing hiervoor verzinnen.

Morgen naar de workshop van McKenna Ryan, spannend. Straks even alle spullen bij elkaar zoeken. En mijn kaartje voor de trein bestellen en printen.

8 thoughts on “Quilters blessing

  1. oi, die blokjes, dar ben ik ook eens mee begonnen, waar zouden ze liggen? Dank je voor die tip met de muurgreep voor een liniaal, ik ga er zo gelijk achteraan, niet voor mezelf maar voor mijn moeder. Mensen met pijn in de handen hebben hier vast veel aan bij tijdens het snijden.

Geef een reactie

