McKenna Ryan

Piggy_back_ride Dit blok "Piggy-back Ride" is een onderdeel van de quilt back to the farm van McKenna Ryan. En dit is ook het blok dat we gaan maken in de workshop volgende week dinsdag bij Veltrop in Grootebroek. En McKenna Ryan geeft zelf de workshop, wel is er een tolk aanwezig (wat voor mij heel prettig is, merendeel zal ik wel kunnen volgen, maar toch…..)

Vorige week een lijst ontvangen van de stoffen en materialen die we nodig hebben. Maar de stof kun je ook in een pakket kopen en dan regelt Veltrop dit voor je. Ik heb dus voor het laatste gekozen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Ik heb er helemaal zin in, nog een weekje.

Moet nog wel even uitzoeken hoe ik er met de trein moet komen, lang leve internet.

10 thoughts on “McKenna Ryan

  1. Wat een schatje is het he! het is een hele leuke techniek om te leren en McKenna kan het super uitleggen! Heel veel plezier alvast! Mooie dag vandaag, groeten, Danixc3xablle

  2. Oh wat enig!! Wat een geweldig blok en leuk dat je dat doet bij Veltrop. Ik heb daar ooit een keer een workshop gedaan, een hele zaterdag. Supergezellig! Heel veel succes en liefs van mij.

  3. Oh, leuk Elly!! Wens je heel veel plezier toe! Heb op haar site en verder op het net gekeken, het schijnt niet moeilijk te zijn, dus dat gaat superleuk worden. Hoop dat je snel een logje schrijft als je geweest bent…

  4. Elly leuk dat je ook dinsdag naar de workshop
    van McKenna Ryan gaat.Ik ga ook en ook met de trein Heb er erg veel zin in

    groet Elly.Obbema

Geef een reactie

