Musical

Wat een heerlijk weer he? Alleen heb ik vandaag er niet zo veel van kunnen genieten. Eigen schuld, dikke bult. Ik was namelijk naar de musical Axc3xafda van mijn oude musicalvereniging.

Het is precies een jaar geleden dat ik ben gestopt, voornamelijk vanwege fysieke problemen.

De musical was geweldig, ik wist niet dat het zo’n emotioneel stuk was. Als ik daarvan had kunnen afvallen (van de rivier die ik weer heb gevuld) was ik nu superslank.
Nu zitten er ook wel hele goede zangers (lees: solisten) op. Het orkest was ook heel goed. Ik heb echt genoten.

Ik was bang dat ik het gevoel zou hebben van "Daar hoor ik te staan". Maar dat had ik gelukkig niet. Iedereen reageerde best wel enthousiast dat ik was gekomen en toch hoor je er ook niet meer bij. Ach dat heb je met het verenigingsleven.

Het is goed dat ik ben geweest. Kan ik weer een episode afsluiten in mijn leven.

Kijken wat ik vanavond eens ga oppakken. De sashings voor de kattenbom moet ik nog snijden, maar dat doe ik pas volgend weekend, want dan ben ik andere halve week vrij. In die periode ga ik naar de workshop van McKenna Ryan en zondags naar Europese Quilterstentoonstelling in Veldhoven. Ik ben mijn boodschappenlijstje al aan het maken.

Ik wens iedereen een fijne zondagavond.

2 thoughts on “Musical

  1. Goed dat je het op deze manier hebt afgesloten.
    Heel misschien zie ik je de zondag in Veldhoven. De andere dames zijn naar Nantes en daarna naar Veldhoven, dus het zou zo maar kunnen dat ik op die zondag geen lapje meer kan zien.

Geef een reactie

