Ben ik ook aan de klos?

Grandmothers_spool Nee hoor, het is het laatste blokje van de kattenbom: Grandmother’s spool.

Toch ben ik blij dat ik de blokken af heb. Ik heb volgens patroon gewerkt en hebt het ook menig keer uit kunnen halen. Regelmatig staan er toch wel fouten in het patroon. Volg ik de tekening goed, op de volgende bladzijde is het blokje net anders om geplaatst.

Of het aantal blokjes klopt weer niet, ga je aan je zelf twijfelen of je wel goed hebt geteld. Maar het klopt dan echt wel, maar staat verkeerd op patroon. Kijken of ik vanavond nog de applicatie erop kan doen.

Nu de sashings er tussen plaatsen. Ik ga het inderdaad niet al te ingewikkeld maken.

Vanochtend zat ik in de bus en de buschauffeur stopte voor een zebrapad. Alleen zag ik niemand oversteken, tot we er voor bij reden, toen zag ik het: moedereend met zo’n tien kleintjes.

2 thoughts on “Ben ik ook aan de klos?

  1. Zo, lekker aan het appliqueren?? Het is een leuke klos hihi! Maar goed dat de chauffeur het zag zeg! Hier nog geen eend gesignaleer, wel een schattig klein muisje in de tuin. Mooie avond verder, groeten, Danixc3xablle

Geef een reactie

