Speldenkussen en naaldenmappen club

Ik heb mij opgegeven voor de speldenkussen en naaldenmappenclub van The Log Cabin. 2010_13_apr_0578 Jacqueline wachtte met het eerste pakketje op te sturen omdat de tweede al snel kwam en dat scheelde portokosten.

Echt alles zit erbij: stof, vulling, borduurgaren. De eerste is  een naaldenmapje en het tweede is een speldenkussen van een schaap.

2010_13_apr_0580_bewerkt1 En kijk eens wat een schattig bedeltje aan het welkomskaartje zat.

Ik ben heel tevreden over de eerste twee zendingen (die in een keer zijn gekomen).

Ach, ik heb weer wat te doen, anders verveel ik me maar (ik moet het toch een beetje goedpraten?).

6 thoughts on “Speldenkussen en naaldenmappen club

  1. Dit lijkt me een leuke club om bij te zijn . Ik heb direkt een email gestuurt om meer info want ik zag het nergens staan . Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel niet goed zien .
    Groetjes
    chantal

Geef een reactie

