Handig hulpmiddeltje

2010_05_apr_0551 Ik heb de lapjes van Den Haan en Wagenmaker gesneden. Ik wil dit quiltje lekker op hand maken, niet moeilijk, alleen recht toe recht aan. Heerlijk voor als ik niet wil nadenken.

En wat vinden jullie van deze quilt hulp. Het is een steun voor bijv. in de badkamer. (hoewel ik deze nooit van ze leven hiervoor zal gebruiken, veel te onbetrouwbaar).

Voor drie euro bij Kruidvat en perfect om de liniaal mee te ondersteunen.

Vanavond komt er niet veel van quilten terecht. Ik heb morgen een themadag op mijn werk, dus ik mag nu even met mijn neus in de boeken.

8 thoughts on “Handig hulpmiddeltje

  1. Ik heb een handvat met zuignappen erg handig maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet meer gebruik. Gewoon ergens neergelegd uit het zicht en dan vergeten. Toch maar weer eens voor de dag gaan halen. Fijne avond nog. Groetjes, Erna

  2. Je watercolorquiltje lijkt me heel leuk om te doen. Maar dan zonder kat. Het handvat lijkt me ook handig. Veel plezier met je De haan en Wagemakers.

  3. Ja inderdaad een erg handig hulpje!! Ik gebruik hem ook en het scheelt een heleboel kracht. Voor in bad zou ik bang zijn dat hij van de muur komt zetten…
    ;o)

  4. In Sneek lag er nog een stapel van die dingen. Zelfs op de 30cm liniaal past ie uitstekend. Geweldige tip Elly, ik heb er al veel plezier van gehad. Groeten Klazien

Geef een reactie

