Quiltstandaard en de vordering van de watercolorquilt

2010_05_apr_0536 Kijk, hier is mijn quiltstandaard. Zelfs mijn vader had moeite om de schroeven onder de plaat vast te draaien. (lag dus toch niet aan mij, pfff, opluchting).
Deze standaard kun je dus helemaal instellen zoals je zelf wilt. Of ik nou onderuit op de bank zit of op een hoge stoel en de ring is heel makkelijk alle kanten op te draaien. Echt super.

Watercolorquilt
Gisteren ben ik verder gegaan met mijn ontwerp van de watercolorquilt. Ik maak steeds een foto en dan ga ik weer een paar vierkantjes herverdelen. 2010_04_apr_0539

Maar zoals je kunt zien moet ik dit  doen als mijnheer Bob slaapt. Ik was lekker aan de gang, loop even een tel weg en Bobby wordt wakker en is dus heerlijk bezig met de spelden eruit te halen. Ten eerste is het levensgevaarlijk voor mijn mannetje, maar het is toch ook wel erg zonde van mijn quiltje.

Vanmorgen de laatste vierkantjes op zijn plaats gelegd. Straks de vierkantjes erop stijken. Zal nog een hele klus worden (en helemaal omdat strijken niet bepaald mijn favoriete bezigheid is).

Allemaal een fijne Tweede Paasdag.

5 thoughts on “Quiltstandaard en de vordering van de watercolorquilt

  1. Wat een mooie standaard die lijkt me idd geweldig en de watercolor komt zo idd niet echt af, wat zijn het toch beesten met een eigen wil.

    Fijne dag.

  2. Hahahaha, zo herkenbaar mijn Bobby haalt ook zulke streken uit. Je hebt een prachtige standaard. Nog een hele fijne 2e Paasdag. Groetjes, Erna

  3. Hallo Elly. Heb bij jou even gezellig bijgelezen. Op mijn verlanglijstje staat ook een dergelijke quiltstandaard! Daar kijk ik heel erg naar uit. Die meneer Bob, die weet wat leuke spelletjes zijn, maar nee, met speldjes moet hij maar niet aan de haal gaan. Liefs van mij.

Geef een reactie

