kattenbom

Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Blijkbaar dacht iedereen om vandaag te gaan. Jeetje wat was het druk. Het grotendeel van mijn dag ben ik kwijt. Maar het belangrijkste is dat ik mij weer mens voel.

En ik heb vandaag het blok van de kattenbom afgemaakt (okxc3xa9 zonder de applicatie). Flyingx

Natuurlijk ben ik weer niet tevreden. Het is niet op de foto te zien, maar het middenpunt is best wel dik met al die naden. Gelukkig komt daar de applicatie over heen. Ach aan het einde van het jaar weet ik door middel van mijn beginnerscursus hoe ik met dit soort dingen om moet gaan.

Het blok heet Flying-X.

Nu nog een blok, dus ik mag alvast wel gaan bedenken hoe ik de blokken in elkaar ga zetten. Met simpele sashings of toch iets anders. Misschien moet ik het niet zo ingewikkeld maken, maar juist zo eenvoudig mogelijk. En morgen de applicatie erop.

Ik heb trouwens voor het eerst een blok ingescand, meestal maak ik een foto. Het scannen gaat veel sneller, maar de kleuren zijn van foto weer beter.

6 thoughts on “kattenbom

  1. Via jou kwam ik ook bij de kattenbom uit. Die is super. Ik ben er nog niet aan begonnen, maar hij staat op mijn lijstje.
    Ik zou overigens niet te ingewikkelds doen. Het accent moet op de katten liggen. Het heet niet voor niets Kattenbom. Dus een simpele sashing lijkt mij goed. Succes, en laat maar zien wat jij er van hebt gemaakt, dat inspireert mij natuurlijk weer.

  2. En toch is het een mooi blok Elly!!! Als ik mijn blokjes scan is de kleur echter, dan als ik een foto maak.
    Mijn kattebom blokjes liggen nog in hun doosje *xc3x9c*……
    Fijne paasdagen!!

  3. @ Sommeke: bedankt voor de tip
    @ Annelies: vandaag ga ik de stad niet in, zeker niet met de Paasdrukte
    @ Birgitte: leuk dat je langs komt. Ik laat de verdere ontwikkelingen op dit blog weten
    @ Klaske: je weet nooit wat je er nog van gaat maken, misschien maak je van de blokken wel een tas.

Geef een reactie

