Amaryllis

2010_29_mrt_0524 De foto is niet zo geweldig, maar ik durf deze plant niet te verplaatsen.

Hoe vinden jullie mijn amaryllis? Paar weken voor de Kerst van mijn ouders gehad. Ze hadden er een voor mijn zus en ook een voor hun zelf. Die van mijn zus als van mijn ouders bloeide met Kerst. Bij mij zat er zelfs geen groen puntje aan. Ik natuurlijk zo gefrustreerd als wat. Ik had precies gedaan wat er op de beschrijving stond.

Op een gegeven moment heb ik hem maar weggezet. Paar weken geleden ga ik kijken. Goh, het lijkt wel of er een groen puntje aan komt.

En kijk nu eens: vier bloemen zitten er in. Ik ben helemaal trots dat de mijne het toch ook doet. Een echte laatbloeier.

3 thoughts on “Amaryllis

  1. Maar jij hebt nu een bloeiende, terwijl die van ons allemaal al lang overleden zijn. Ik ben benieuwd hoe je watercolor uiteindelijk wordt. Fijn he zoveel dagen vrij, nu hopen op nog een beetje goed weer.

  2. Ik ben persoonlijk dol op amarylissen Elly, eigenlijk het liefst die kleinbloemige met meerdere bloemen, maar deze vind ik ook super, moet je hem niet steunen ? dat heb je wel vaak, maar ik vind ze zo mooi, dat er uit een bol dan zoiets moois kan komen. Geniet er maar van dat het toch gelukt is!

    groetjes, jeannet

Geef een reactie

