Zomertijd

Die zomertijd vind ik drie maal niks. Ik mag weer een hele week van de rel zijn.

En ze zeggen dat de nacht korter duurt, nou voor mij is de dag korter. Want ik heb toch echt mijn acht uur slaap nodig. Ik denk niet dat ze morgen accepteren op mijn werk: ik kom een uurtje later, want ik heb mijn rust nodig.

Ik heb vandaag niet veel gedaan, beetje met de stitcherie van de Tail feathers bezig geweest en een beetje rond zitten struinen op het internet (en daar gaat toch altijd veel tijd in zitten). Mijn huis is wel schoon. (Opgeruimd is een ander verhaal).

Ik ga nu maar eens mijn klokken verzetten, want dat heb ik nog niet gedaan. Paar klokken gaan automatisch over. En twee klokken hangen in de hoogte en helaas kan ik nog steeds niet met mijn arm de hoogte in. Morgen weer fysio. Het gaat gerust wel de goede kant op, maar heeeeeeel langzaam.

En deze week maar een heel kort werkweekje: drie dagen en dan heerlijk vijf dagen vrij. Kan me er nu al op verheugen.

One thought on “Zomertijd

Geef een reactie

