Regiodag

Vandaag naar de regiodag van het Quiltersgilde in Landsmeer geweest.2010_27_mrt_0521 Het was weer een hele gezellige en geslaagde dag. Ook de show and tell was weer indrukwekkend. Ik heb echt bewondering wat velen van de quilters maken.

We gingen aan de slag met een watercolorquilt. Aangezien je met z’n vijfen aan een kleine tafel zit te werken had je niet echt de ruimte. Stofjes snijden en dan ook nog een ontwerp maken. Maar dat is niet erg, je leert er weer veel van. Hier rechts is mijn eerste ontwerp en ik zie dat ik toch nog het een en ander moet herschikken. Dat is weer een voordeel van de foto, dan zie je het toch overzichtelijker.

Ik ga er niet morgen mee verder. Ik ben maar twee dagen vrij en moet morgen ook nog mijn huis schoonmaken. Maar volgende week hoef ik maar drie dagen te werken. Vrijdag is mijn roostervrije dag en maandag Pasen en ik heb de donderdag lekker extra vrijgenomen.

Dan ga ik dit ontwerp opnieuw oppakken, maar wel als de katten slapen. Zie je het al voor je? Al die kleine lapjes op tafel, nog niet allemaal met een speld vastgezet en hup mijn katten springen er boven op.

Ik heb vandaag de quiltstandaard gekocht. Ook deze ga ik pas volgende week in elkaar zetten en dan zal ik gelijk een foto plaatsen.

Vanavond lekker voor de buis hangen met een werkje.

Iedereen een heel fijn weekend.

3 thoughts on “Regiodag

  1. Jaa, dat van die katten zie ik zomaar helemaal voor me Elly…..als ik je vertel wat we hier altijd voor capriolen moeten uithalen om iets te laten liggen….ik heb zelfs een vuilniszak om de zitting van mijn stoel, want je wil echt niet weten hoe die er uit ziet, katten……heerlijk, maar soms……

    groetjes, jeannet

Geef een reactie

